سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

فارغ التحصیلی 45 دانشجوی دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان گفت: در سال جاری 42 دانشجو دانشگاه مذاهب اسلامی در کردستان فارغ التحصیل شدند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فتح ‌الهی در جريان دیدار دانشجویان، اساتيد و مسئولان این دانشگاه مذاهب اسلامي با نماینده ولی فقیه در استان كرستان گفت: این دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معطم رهبری مبنی بر آموزش طلبه های جوان راه اندازی شده است و طي چند سال اخير عملكرد خوبي از خود بر جاي گذاشته است.

وی با اشاه به این مطلب که 160 دانشجوی دختر و پسر در دو واحد مجزای این دانشگاه در سنندج در رشته‌ های فقه و حقوق امام شا فعی مشغول تحصیل هستند، افزود: از این تعداد دانشجو 114 نفر را بانوان تشکیل می‌ دهند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان  بیان کرد: 32 استاد از اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان و دانشگاه مذاهب اسلامي در امر تدریس به طلبه های جوان فعالیت داند.

وی بیان کرد: ورود رشته‌ های کارشناسی ارشد و دکترا به این دانشگاه الزامی است و در طول سه سال تاسیس این دانشگاه در استان کردستان شاهد رشد حداکثری دانشجویان در استان بوده ایم.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان گفت: در حال حاضر توجه به بخش فرهنگی رسالت اصلی این مجموعه دانشگاهی است و گام برداشتن در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری برای این دانشگاه یک رسالت ارزشمند است./س
 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.