سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل اشتغال با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان به ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای حل مشکل اشتغال در سطح استان تأکید کرد.

بهروز اکرمی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌های مختلف از جمله ارائه تسهیلات واحدهای اقتصادی را حمایت می‌کند و در این راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز برای گسترش کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی و طرح‌هایی که به منظور افزایش تولیدات و ایجاد اشتغال نیاز به حمایت دارند و همچنین برطرف شدن مشکلات تولید‌کنندگان و کارگران تمامی همت و توان خود را به کار گرفته است.

وی، در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان تولیدی و صنعتی در استان هرمزگان اشاره کرد و تصریح کرد: باید حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود صورت گیرد زیرا با این اقدام بسیاری از مشکلات بخش اشتغال رفع می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید سعی کنیم تا مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مورد توجه بیشتری قرار گیرد و این اداره کل در راستای این شعار ملی در حال رفع مشکلات با واحدهای صنعتی، کارآفرینان و تولید کنندگان و همراهی بیش از پیش با آن‌ها است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشاغال ، تولیدی ، صنعتی ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.