سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک مقام مسئول خبر داد

اعتراضات دانش پذیران به امضاء قرارداد منتشر شد

اعتراضات دانش پذیران از برخی موسسات در نهایت به امضاء قرارداد رسمی و سراسری منتهی شد.

علی معصومیان مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد و آموزشهای خاص در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به وجود 143 موسسه دانش پذیر با مجوز قطعی و فعالیت 109 موسسه از این تعداد موسسات، هم اکنون شاهد هستیم که برخی از این موسسات براساس منافع و مصلحت خود اقدام به جذب دانشجو کرده‌اند که در این میان اعتراضات برخی از دانش پذیران را در پی داشته است.

وی افزود: این موسسات به دلیل عدم دارا بودن قرارداد قطعی، در برخی از موارد از میزان فعالیت‌های خود سوء استفاده کرده و همین امر موجب برخی اعتراضات از سوی دانش پذیران شده است.

معصومیان تصریح کرد: هم اکنون یک فرم قرارداد به صورت سراسری مورد امضاء قرار گرفته تا هم منافع موسسات و هم دانش پذیران رعایت شود، چنانچه هم اکنون این قرارداد در مرحله پیش نویس است و فرآیند آن در مرحله تصویب قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اشاره به برخی تخلفات این موسسات اظهار داشت: دریافت وجه نقدی بیشتر از میزان مشخص شده، امکان عدم انصراف دانش پذیر در صورت عدم تمایل به حضور در کلاس ها و عدم پرداخت وجه نقد به دانش پذیر و در نهایت شروع فعالیت‌های کلاسی بدون موافقت دانش پذیر از جمله خلاف‌های موجود در این موسسات بوده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.