سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتاینمایر خواستار تمرکز بر توقف تنش با روسيه شد

وزیر امور خارجه آلمان گفت مایل است تمرکز بیشتری بر خودداری از تشدید تنش با روسیه بر سر اوکراین صورت گیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز،  "فرانک والتر اشتاینمایر" وزیر امور خارجه آلمان گفت مایل است تمرکز بیشتری بر خودداری از تشدید تنش با روسیه بر سر اوکراین صورت گیرد. 

 اشتاینمایر در مصاحبه ای که در شماره روز یکشنبه نشریه آلمانی «ولت ام زونتاگ» منتشر شده است به تهدیدات  از طرف آمریکا و همچنین در داخل آلمان در خصوص ضرورت اعمال مجازات های اقتصادی برضد روسیه اشاره داشت. 

اشتاینمایر گفت: «گاهی آرزو می کنم همان مقدار که به مسئله تحریم و مجازات پرداخته می‌شود، به پرهیز از ایجاد تنش بیشتر هم پرداخته شود. ما مسئله مجازات ها را به طور مفصل بررسی کرده ایم». 

روزنامه «ولت ام زونتاگ» افزود بخشی از سخنان اشتاینمایر خطاب به "اورسولا وان در لیین" وزیر دفاع آلمان، بود که خواستار تحریم اقتصادی روسیه شده است. وان در لیین روز جمعه به نشریه فاکس گفت: ما اروپایی ها به روشنی می گوییم اگر مسکو به بی ثبات کردن اوکراین ادامه دهد سطح سوم تحریم ها درباره اش اجرا خواهد شد. 

کاخ سفید آمریکا نیز هشدار داده است اگر مسکو از توافق روز پنج شنبه در ژنو درباره اوکراین حمایت نکند یا نیروهایش را که پشت مرزهای اوکراین تجمع کرده اند وارد اوکراین کند مجازات‌های اقتصادی شدیدتری بر این کشور تحمیل خواهد کرد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.