سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار اصحاب رسانه با مسئولان برگزاری نمایشگاه برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیران و خبرنگاران فرهنگی رسانه‌ها با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی برگزار شد

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، نشست هم‌اندیشی مدیران و خبرنگاران سرویس فرهنگی رسانه‌ها ظهر امروز(30 فروردین) با حضور سید عباس صالحی، معاون امور فرهنگی و اصحاب رسانه در سالن کوچک سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
در این جلسه سید عباس صالحی گزارش کوتاهی از روند برگزاری نمایشگاه از بهمن ماه سال گذشته تا به امروز ارایه داد و با تشکر از حضور رسانه‌ها در این جلسه هم اندیشی گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از نظرات اصحاب رسانه و پیشنهادات آن‌ها نسبت به برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کمک کنیم تا حداقل 60 تا 70 درصد مشکلات سال‌های گذشته در نمایشگاه تکرار نشود. ما از انتقادات اصحاب رسانه استفاده می‌کنیم و امیدوارم که ارتباطات و تعامل خلاقی را در این دوره از نمایشگاه با رسانه‌ها داشته باشیم.
 
وی افزود: برنامه‌های زیادی برای برگزاری این دوره از نمایشگاه در نظر داریم و امیدواریم تعدادی از این برنامه‌ها به خوبی اجرا شوند و گامی هر چند کوتاه را در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه برداریم.
 
سید مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه کتاب نیز در این جلسه برنامه‌های این کمیته را اعلام کرد و گفت: کمیته روابط عمومی برنامه‌های ویژه‌ای اعم از حضور خبرنگاران در VIP نمایشگاه، ارایه تسهیلات ویژه برای خبرنگاران در ایام نمایشگاه و... را در نظر گرفته است تا خبرنگاران و اصحاب رسانه با کمترین دغدغه ممکن به انعکاس اخبار این رویداد مهم فرهنگی بپردازند.
 
در این نشست مشترک که با حضور مدیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار می‌شد به مشکلات نمایشگاه در سال‌های گذشته اشاره شد. همچنین اصحاب رسانه پیشنهادات و انتقادات خود برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه را به مسئولان برگزاری نمایشگاه اعلام کردند.
 
در این نشست هم اندیشی محمد اله‌یاری معاون فرهنگی و اجرایی نمایشگاه، مسعود شهرام‌نیا قائم مقام نمایشگاه، همایون امیرزاده مدیر کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران و سید مهدی جعفری مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی حضور داشتند.

انتهای پیام/اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه
۱۰:۴۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۳
از 27 تا قبل نمایشگاه زمان ثبت نام بن بوده اما امروز که 31 هست دیگه نمیشه ثبت نام کرد. آخه این چ وضعشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟