سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیصل المقداد:فرانسه تنها کشوری در جهان است که اسرائیل را به بمب هسته‌ای مجهز کرد

معاون وزیر امورخارجه سوریه طی مقاله‌ای با انتقاد از سیاست‌های خصمانه فرانسه ، نوشت فرانسه تنها کشوری درجهان است که اسرائیل را به بمب هسته‌ای مجهز کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"فیصل المقداد" طی مقاله‌ای در روزنامه البناء لبنان با انتقاد از سیاست‌های فرانسه طی سال‌های اخیر نوشت : همانطوری‌که "پل کاگامی" رئیس جمهور رواندا گفت فرانسه متهم نخست در کشتار نوع بشریت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ دولت عربی و غربی جرات این موضوع را که همانند فرانسه به ائتلاف مخالفان سوری سطح نمایندگی موازی اعطا کنند ، ندارند افزود : هیچ کشوری مانند فرانسه به شکل آشکار به آموزش مخالفان و کمک تسلیحاتی به گروه‌های تروریستی که در سوریه مستقر هستند ، نپرداخت.

معاون وزیر امورخارجه سوریه نوشت : فرانسه تنها کشوری درجهان است که اسرائیل را به بمب هسته‌ای مجهز کرد و سومین کشوری است که به همراه انگلیس و اسرائیل در جنگ علیه مصر در زمان "جمال عبدالناصر" اقدام کرد.

"فیصل المقداد" با اشاره به اینکه میلیون‌ها نفر در الجزایر به دست سربازان فرانسوی شهید شدند تاکید کرد : اما با این وجود فرانسه تنها کشوری است که طعم قهرمانی‌ها سوری‌ها زیر دندانش است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.