سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميزان محبوبيت هيلاری کلينتون به پايين‌ترين حد خود رسيد

میزان محبوبیت "هیلاری کلینتون" وزیر امور خارجه سابق آمریکا به 49 درصد کاهش یافته که پایین‌ترین حد آن در شش سال گذشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یونایتدپرس ،میزان محبوبیت هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا به 49 درصد کاهش یافته که پایین‌ترین حد آن در شش سال گذشته است.

 کاهش محبوبیت کلینتون، در مقایسه با میزان محبوبیت وی زمانیکه وزیر امور خارجه آمریکا بود، رقمی قابل توجه است.

این رقم به این علت تعجب‌ برانگیز است که کلینتون تا حد زیادی به عنوان گزینه اصلی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا قلمداد می‌شود.

از زمانیکه کلینتون ساختمان وزارت امور خارجه آمریکا را ترک کرد، در حال کار بر روی کتاب خود بوده و در کانون گمانه‌زنی‌های بی‌پایان در خصوص نامزدی وی در انتخابات سال 2016 قرار داشته است.

کلینتون رسما تصمیم خود را برای نامزدی در این انتخابات اعلام نکرده است ولی نامزدهای احتمالی حزب جمهوریخواه از جمله تد کروز و راند پال در آستانه آغاز فعالیت‌های انتخاباتی خود هستند.

در طرف دموکرات‌ها،" جو بایدن معاون" رئیس جمهور آمریکا همچنین تلویحا اعلام کرده که ممکن است مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کند.

با این‌حال، ممکن است میزان محبوبیت کلینتون افزایش یابد.

کلینتون به تازگی عنوان کتاب خاطرات خود را اعلام و تایید کرد در حال «فکر کردن درباره» نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 است.

کاهش میزان محبوبیت کلینتون احتمالا به این علت است که وی در حال حاضر هیچ سمتی ندارد.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.