سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

سرمایه‌گذاری 1342 میلیارد ریالی در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از سرمایه‌گذاری 1342 میلیارد ریالی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سید مصطفی موسوی در جلسه تولید و صنعت که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ اقلیم و جغرافیای خاصی که استان مازندران دارد، برنامه‌ریزی را برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی، متفاوت از سایر استان‌ها خواهد کرد به طوری که در حال حاضر 27 شهرک و 12 ناحیه صنعتی با مساحت بیش از یک‌هزار و 900 هکتار در استان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: متوسط مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان حدود 60 هکتار است که هزینه نگهداری و ایجاد یک شهرک صنعتی در استان با تمام تأسیسات، دقیقاً مشابه یک شهرک صنعتی 400 هکتاری است.

موسوی بیان داشت: اجرای برنامه عملیاتی در شرکت شهرک‌های صنعتی تدوین و برنامه‌ریزی شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون 140 واحد بهره‌بردار در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری مبلغ یک‌هزار و 342 میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی سرمایه‌گذاری کردند که بخشی از اشتغال شهرستان و روستاهای همجوار را تأمین کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران تأکید کرد: توسعه شهرک‌هـای صنعتی یکی از برنامه‌های عملیاتی در سال‌جاری بوده که توسعه شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری نیز در مرحله پایانی قرار گرفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: حمایت استانداری در اجرای ماده 158 قانون برنامه پنجم در اجرای پروژه‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بسیار مؤثر است و راه‌اندازی کارگروه شهرک‌های صنعتی در استان در رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی راهگشا است./ش

برچسب ها: ساری ، شهرک ، خمینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.