سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

حمایت اززنان کارآفرین ونقش موثرشان دراقتصاد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه زنان کارآفرین نقش موثری در تولید و اقتصاد دارند، گفت: امیدواریم با توجه دولت تدبیر و امید بتوانیم خدمات قابل توجهی را به این قشر ارائه دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی گفت: امسال وضعیت استان در بحث بیمه و درمان متحول خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه کارهای اجرایی در این زمینه انجام گرفته است، گفت: اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفته و اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بخشی از درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها به بخش بهداشت و درمان اختصاص می یابد، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال همه مردم تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه سپس از بیمه کردن روستائیان و عشایر به منظور استفاده از خدمات بازنشستگی خبر داد و گفت: تلاش می شود تا تمامی عشایر و روستائیان با پرداخت مبلغ کمی و حدود 300 هزار تومان در سال بیمه شوند.

وی از همه روستائیان و عشایر برای استفاده از این بیمه دعوت کرد و گفت: بر این اساس در آینده همه روستائیان و عشایر می توانند بازنشسته شوند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت : امیدواریمبا تلاش و کوشش هرچه بیشتر بتوانیم کشوری توسعه یافته با پیشرفت های روزافزون داشته باشیم و در این راستا زنان می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بحث کارآفرینی زنان با جدیت پیگیری می شود، از زنان کارآفرین خواست تا مشکلات و دغدغه های خود را مکتوب نوشته تا در راستای حل مشکلات آنها اقدامات لازم انجام گیرد./ش



برچسب ها: کرمانشاه ، حمایت ، نقش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.