سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالان فرهنگی ملارد را به رقابت در عرصه‌های استانی فرا می‌خوانیم

رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد گفت: یکی از عمده ترین اهداف ما در این منطقه، مشارکت و ورود فعالان فرهنگی ملارد به عرصه‌‌ی رقابت‌های استانی است.

علیرضا رئیس اوژن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به استعداد‌های  متکثر و پراکنده‌ی فعالان عرصه‌های هنری و فرهنگی در شهرستان مذکور، اظهار داشت: در نظر داریم هنرمندان و فعالان حوزه‌ی فرهنگی در این منطقه را شناسایی و ساماندهی نماییم تا با رفع پراکندگی و تمرکز آن‌ها در انجمن‌های هنری، ساز و کار مشخصی را برای عرضه‌ی استعداد‌ها و آثار این طیف لحاظ نماییم، در غیر این صورت، پراکندگی در فعالیت‌ها و زحمات عناصر فرهنگی شهرستان ملارد، ضریب بازدهی و ظهور و بروز آن را کاهش خواهد داد.

وی در ادامه افزود: در کنار هدف فوق، عزم خود را به مشارکت فعالان این عرصه در مسابقات استانی استوار نمودیم، زیرا در جریان رقابت است که نقاط ضعف و قوت هویدا می‌شود و در چنین شرایطی می‌توان روند رشد و شکوفایی استعداد‌ها را به نحوه هرچه مطلوب تری دنبال نمود.

علیرضا رئیس اوژن در پایان خاطرنشان کرد: امید آن داریم با همیاری و همگرایی کلیه دستگاه‌ها و نهاد‌های زیربط، روند پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان ملارد را با تاکید بر امکانات و توانایی‌های موجود، عملیاتی نماییم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فعال ، فرهنگی ، استانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.