سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کمیته رفاهی خبر داد

ارایه تسهیلات ویژه به معلولین و جانبازان در "نمایشگاه کتاب"

مدیر کمیته رفاهی بیست و هفتمین "نمایشگاه کتاب تهران" از ارایه تسهیلات ویژه اعم از ویلچر، واکر، عصای سفید و ... به جانبازان و معلولان در نمایشگاه کتاب تهران خبرداد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «نیکنام حسین‌پور» مدیر کمیته رفاهی از برگزاری جلسه مشترک با سازمان بهزیستی کل کشور و ایجاد تسهیلات ویژه برای معلولان و جانبازان در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: برای اولین بار در همکاری و توافق با مسئولان سازمان بهزیستی تصمیم گرفته شد تا خدمات ویژه‌ای به معلولان و جانبازان در ایام برگزاری نمایشگاه ارایه شود.

وی افزود: در نشست مشترکی که در هفته جاری با مسئولان این سازمان برگزار شد درباره ارایه خدمات به معلولان و جانبازان بحث و بررسی شد که در این جلسه به جمع‌بندی نهایی رسیدیم تا یک باب اورژانس اجتماعی در محل نمایشگاه مستقر شود و خدمات مشاوره‌ای به بازدیدکنندگان ارایه دهد.

مدیر کمیته رفاهی همچنین از ارایه خدمت رسانی ویژه به جانبازان و معلولان در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی با سازمان بهزیستی تصمیم گرفته شد تا 2 ماشین ویژه حمل معلولان و جانبازان در نمایشگاه مستقر شود و به حمل و نقل سریع این عزیزان در سطح نمایشگاه بپردازد.

نیکنام حسین پور ادامه داد: همچنین مراکزی در شمال، جنوبو مرکز نمایشگاه مستقر خواهند شد و ویلچر، عصای سفید، واکر و سایر ملزومات لازم برای معلولان و جانبازان را ارایه خواهند کرد تا این عزیزان مشکلی در رفت و آمد و بازدید از نمایشگاه نداشته باشند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
سمیرا
۰۱:۰۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید
اگه لطف کنین و یک فکری هم برای خانواده هایی که بچه دارن بکنین مثل اجاره دادن کالاسکه خیلی ها به خاطر این مشکل نمیتوانن به نمایشگاه بیان
ممنون
یک شهرکردی
۱۴:۴۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ضمن عرض سلام
از اینکه به معلولین اهمیت داده اید بی نهایت سپاس اما خواهشمندم اخبار مربوط به معلولین را نیز پی گیری فرمائید خودرو معلولین چی شد