سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:ارتش هرگز در بازی‌‌‌‌‌‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی دخالت نمی‌کند/ اقتدار ارتش پشتوانه مذاکره‌کنندگان است + فیلم، و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ارتش هرگز در بازی‌‌‌‌‌‌ها و دسته‌بندی‌های سیاسی دخالت نمی‌کند/ اقتدار ارتش پشتوانه مذاکره‌کنندگان است + فیلم



رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات به دنیا اعلام کرده و می کند که اهل تجاوز و جنگ نیست ، گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گفت و گو و منطق است اما در برابر هر تجاوزی قاطعانه خواهیم ایستاد.


استفاده از پهپادهای شناسایی برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها

فرمانده نیروی زمینی ارتش از استفاده از پهپادهای شناسایی برای حفاظت بیشتر و بهتر از مرزها خبر داد.


زیردریایی فاتح در سال جاری رونمایی می‌شود/ آغاز ساخت ناوشکن آموزشی خلیج فارس
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ زیردریایی کلاس فاتح در سال جدید رونمایی می‌شود و ناوشکن کلاس جماران در مدل‌های دو تا هفت نیز در حال تولید است.



گزارش باشگاه خبرنگاران از نمایش جدیدترین دستاوردهای ارتش در رژه سالروز 29 فروردین
جدیدترین دستاوردهای نیروی هوایی، دریایی، زمینی وقرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان عالی رتبه ارتش به نمایش گذاشته شد.



پوردستان: با اقتدار از مرزها دفاع می‌کنیم/ موسوی: ارتش ایران مبتنی بر مباحث اعتقادی، مکتبی و دینی است

 فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه امروز ارتش اقتدار، صلابت و توان یگان‌های خود را به نمایش گذاشته است، گفت: کسانی که خیال خام تعدی و تجاوز برسرشان است بدانند که فرزندان ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران در ارتش این قابلیت را دارند که با اقتدار از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی نظام دفاع کنند.


پاسخ ما به هر حمله احتمالی قطعا کوبنده تر از 8 سال دفاع مقدس خواهد بود
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هر کس چشم بد به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد، ذلت را به همراه خواهد داشت، گفت:‌ امروز می‌بینید که دشمنان ما دیگر نایی برای به کار بردن کلمات تهدید آمیز ندارند، پاسخ ما به هر حمله احتمالی قطعا کوبنده تر از 8 سال دفاع مقدس خواهد بود.



قدردانی دفتر رئیس جمهور از مردم استان سیستان و بلوچستان

 دفتر رئیس‌جمهوری با صدور پیامی از حضور مردم استان سیستان و بلوچستان در سومین سفر استانی دولت قدردانی کرد.


ایجاد تحرک وچالاکی بیشتر با استفاده از سامانه‌های "پوش" و "قادر" برای پدافند هوایی

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) (ص) با اشاره به حضور سامانه راداری آرش ، سامانه شبیه‌ساز موشک غفار و سامانه متحرک‌سازی پرتاب‌کننده موشک پوش و قادر در رژه 29 فروردین امسال گفت: سامانه راداری آرش یک سامانه برد بلند و بومی است و تقویت‌کننده استراتژی این قرارگاه در باند‌های فرکانسی VHF، UHF و HF است و علاوه بر برد بلند از قابلیت دفاع و جنگ الکترونیک بسیار خوبی برخوردار است.


تشریح جزئیات پرونده‌های "ب.ز"، "شهید خلیلی"و "ستار بهشتی" از زبان دادستان کل کشور
مهمترين رويدادهاي دستگاه قضا طی هفته‌ای که گذشت از جمله، تاکید بر گسترش مناسبات دو جانبه ایران و عراق، آخرین وضعیت محاکمه غیابی عاملان متواری فتنه 88/جزئیات پرونده‌های "ب.ز"، "شهید خلیلی"،"حادثه قم"، "رئیس جمهور سابق" و "ستار بهشتی"، برگزاری نشست سراسری معاونت فرهنگی دادگستری‌ها در بوشهر، دولت قدردان اعتماد مردم در انصراف از یارانه‌ها باشد، و ... مهمترین اخبار قضا در هفته‌ گذشته بود.


عدم توافق نهایی جهت تشکیل خانه احزاب/اعلام کاندیداتوری "غفوری‌فرد" برای انتخابات مجلس/ آنچه در مراسم هفتم پدر همسر خاتمی گذشت

 برگزاری نشست‌های خبری حزب مردم‌سالاری، جبهه پایداری و جبهه پیروان خط امام و رهبری، اعلام کاندیداتوری"حسن غفوری‌فرد" برای انتخابات مجلس دهم، عدم توافق نهایی جهت تشکیل خانه احزاب و واکنش به عدم صدور روادید به "ابوطالبی" از سوی دولت آمریکا از مهمترین عناوین خبری احزاب در این هفته بود.


انتخاب روسای دانشگاه‌ در همه دولت‌ها سلیقه‌ای بوده است/ لزوم تصویب قانون مدون

 عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: باید قانونی از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای انقلاب فرهنگی برای انتخاب روسای دانشگاه‌ها مصوب شود.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.