سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترفند اورژانس IT؛

کارهایتان را با ابزار word مدیریت کنید

امروزه بدلیل دغدغه‌های متعدد لازم است که کارها، پیگیری‌ها و یادآوری‌ها در جایی ثبت شود یکی از ابزارهای مورد استفاده، taskit می باشد که در برنامه word گنجانده شده است.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ زمانی که شما در حال استفاده از ابزار word هستید می توانید کارهایتان را به لیست اضافه کنید تا در زمان نیاز به شما یادآوری گردد.

در ابتدای کار باید مطمئن باشید که برنامه word در حال اجرا نباشد.

سپس به صفحه نرم افزار taskit فروشگاه آفیس مراجعه کنید

بروی صفحه add کلیک کنید.

برای نصب نرم افزار از فروشگاه آفیس باید یک حساب کاربری داشته باشید.

پس از ورود به حساب کاربریتان برنامه را دانلود کنید.

در صفحه بعد continue را بزنید.

در پنجره بعد  روند دانلود مشاهده می‌شود و از شما می‌خواهد که مرورگرتان را ببندید.

پس از عبور از این مرحله پنجره‌ای حاوی دستورالعمل نحوه استفاده از نرم افزار باز خواهد شد در این مرحله می توانید مرورگرتان را ببندید.

اکنون برنامه word را باز کنید.

سپس به سربرگ insert رفته و my apps را از قسمت apps انتخاب نمایید.

بر روی taskit رفته و insert را بزنید.

برای افزودن موردی به لیست، دو جعبه ویرایشگر متن، یک توصیف از کارتان را بنویسید و enter را بزنید.

پس از انجام موردی از لیست می توانید به وسیله مربع کنارش تیکی بزنید.

زمانی که شما یک تیک در کنار یک مورد بگذارید، آن مورد از لیست خط می‌خورد و هنگام اجرای بعدی آن مورد مشاده نمی‌شود.

لازم است بدانید که نیازی نیست کارهایتان را ذخیره کنید و این برنامه بصورت خودکار این کار را انجام می‌دهد و پس بدون هیچ نگرانی وردتان را ببندید.

امکان ویرایش یک مورد وجود ندارد، برای انجام این کار باید آن مورد را حذف کرده و مجددا  وارد نمایید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورد ، ویرایشگر ، یادآوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.