سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"آواز گوسفندها" در نمایشگاه کتاب می‌پیچد

مهدی رضایی مجموعه داستانهایش را با عنوان " آواز گوسفندها" برای نمایشگاه کتاب جمع آوری کرد.

مهدی رضایی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران  گفت: کتابهایم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه نخواهد شد نگارش مجموعه داستانم با عنوان "آواز گوسفندها" به پایان رسیده است.
 
وی افزود: " آواز گوسفندها" را به عنوان داستانی و در قالبهای رئال، سورئال با تمی اجتماعی نوشتم: درون مایه اجتماعی در تمام داستانهای این کتاب به صورت یکسان دیده می شود کتاب " آواز گوسفندها"  هنوز به انتشاراتی سپرده نشده است.
 
این نویسنده در خصوص برگزاری دائمی نمایشگاه کتاب بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی  کتاب را نمی‌توان در تمام طور سال به طور دائمی برگزار کرد زیرا در این صورت نمایشگاه کتاب حالت کتاب فروشی را خواه گرفت و کسی به آن مراجعه نمی‌کند.
 
رضایی تصریح کرد: برگزاری بین‌المللی کتاب به مدت یک ماه خوب است زیرا برپایی آن به این شکل سبب ازدحام می شود؛ نمایشگاه در استانهای دیگر برگزار می‌شود اما اطلاع‌رسانی در زمینه برگزاری آن در تهران بیشتر صورت می گیرد.
 
این نویسنده عنوان کرد: برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب به صورت یک ماهه، باید برنامه ریزی  کاملی انجام شود متولیان برپایی نمایشگاه کتاب برگزاری آن را در صورت یک ماهه در اردیبهشت ماه در شهر تهران، نیمه اول خرداد ماه در اصفهان و نیمه دون در شیراز اطلاع رسانی کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: در صورتی‌که نمایشگاه‌های کتاب در استان‌های دیگر نیز اطلاع رسانی شوند از برگزاری نمایشگاه‌ها در تمام طول سال مطلع می‌شویم و همه نویسندگان، شاعران و ناشران برای حضور در نمایشگاه‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند.
 

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.