سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری خبر داد

بررسی طرح کلان شبکه رادار پدافند هوایی کشور /اختصاص ۳میلیارد و۲۰۰ میلیون اعتبار به طرح

طرح کلان شبکه رادار پدافند هوایی کشور طی بررسی‌های صورت گرفته و با توجه به میزان بودجه اختصاص یافته پیشرفت خوبی داشته است.

وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات وفناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در صد و هفدهمین جلسه شورای عالی عتف به در خواست برخی از دستگاههای اجرایی مبنی بر اینکه می‌خواستند جزء کمسیونهای تخصصی شورای عتف باشند، پاسخ مثبت داده شد.

وی افزود: در ادامه این جلسه به بررسی طرح کلان ملی جامع ایجاد و توسعه فناوری‌های مورد نیاز جهت پدافند هوایی کشور پرداخته شد، چنانچه مجری محور این طرح دانشگاه شیراز و دانشگاههای شریف و صنعتی شیراز نیز جز همکاران این پروژه به شمار می‌آیند.

احمدی تصریح کرد: در طراحی پایه، این طرح حدود ۷۰ در صد پیشرفت داشته است و کل پیشرفت این طرح در مجموع ۳درصد بوده است، چنانچه برای این طرح مبلغ ۱۶۰میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان از این اعتبارات اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به میزان اعتبارات اختصاص یافته شده به این طرح پیشرفت خوبی حاصل شده است که البته این طرح در خصوص اطلاعات رادارهای بین راهی و سیستم دفاعی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.