سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

اجازه ندهید برخی مدیران جایگاه شورا را تضعیف کنند

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج گفت: برخی مدیران استانی در محافل گوناگون و با اظهار نظر درباره حدود اختیارات شورای شهر به تضعیف این نهاد مدنی می‌پردازند که از مدیریت ارشد استان درخواست می‌کنیم اجازه چنین برخوردهایی را ندهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، جلال شریعتی شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با استاندار کردستان با بیان اینکه ادارات و سازمان‌های دولتی حاضر به پرداخت مطالبات میلیاردی شهرداری سنندج نیستند، اظهار کرد: اعضای شورای شهر سنندج امیدوارند این قضیه به گونه‌ای پیش نرود که شهرداری مجبور به مسدود کردن حساب‌های بانکی ارگان‌های دولتی بدهکار شود.

وی به مشکلات ورزشکاران در سنندج اشاره کرد و گفت: هیئت‌های ورزشی سنندج گلایه‌های به حقی از شورای شهر و شهرداری سنندج دارند که باید در سال 93 به دغدغه‌های ورزشکاران توجه بیشتری شود.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه اعتبارات شهرداری سنندج برای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره ناکافی است، تصریح کرد: نیازمند توجه مدیریت ارشد استان به این مقوله و اختصاص اعتبار مناسب به این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی همانند سنوات گذشته هستیم.

وی گفت: توسعه رسانه‌های محلی گامی مهم و اساسی در راستای پویایی جامعه و حرکت برای تحقق شعار سال در استان است که برای کمک به این مقوله باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

شریعتی با بیان اینکه برخی مدیران استانی در محافل گوناگون و با اظهار نظر درباره حدود اختیارات شورای شهر به تضعیف این نهاد مدنی می‌پردازند که از مدیریت ارشد استان درخواست می کنیم اجازه چنین برخوردهایی را ندهد، تصریح کرد: این افراد به اسانی اظهار می‌کنند که شورا جایگاه خود را درک نمی‌کند و این در صورتی است که اظهار نظر شورا درباره موضوعات مورد نظر آن مدیران درست در چارچوب وظایف شورای شهر است.

وی گفت: در بودجه 93 شهرداری به مقوله فرهنگ توجه ویژه‌ای شده است به گونه‌ای که شاهد افزایش قابل ملاحظه بودجه این بخش هستیم.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه شهرداری همچنین اعتبارات مناسبی را برای ساماندهی مناطق منفصل شهری در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باید در اسرع وقت در ارتباط با جلوگیری از گسترش و توسعه ناهمگون روستاهای اطراف شهر سنندج که در نهایت سبب ایجاد مناطق منفصل شهری جدید می‌شوند، اقدامات و تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: سنندج ، شورا ، مدیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.