سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلسفه حضور دانشگاه آزاد در لیگ متفاوت است؛

شاهین طبع: اضافه شدن حدادی به صمد، مهرام را غیرمعمولی کرده است

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با واقع بینی از تفاوت شرایط مهرام و دانشگاه صحبت کرده و می گوید: حضور حدادی در کنار صمد تیم مهرام را از حالت معمولی خارج کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با توجه به انصراف تیم همیاری زنجان از پلی آف نزدیک به دو ماه را بدون بازی پشت سر گذاشته و در مدت انجام مسابقات پلی آف جستجو برای یافتن حریف بازی دوستانه فایده ای نداشت.

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح می دهد: متاسفانه نتوانستیم تیمی برای بازی پیدا کنیم و حتی امکان بازی با تیمهای دسته اولی هم پیدا نشد ضمن اینکه تیم پتروشیمی به اردوی کیش رفت اما در مجموع از اوضاع تیم راضی هستیم و شرایط بازیکنان خوب است.

وی در مورد روبرو شدن با مهرام در نیمه نهایی تاکید کرد: در این مراحل بازیکن نقش محوری در تیم دارند به خصوص صمد در تیم مهرام که تیم را به خوبی مدیریت می کند. صمد چندین سال است که همین کار را برای تیمش انجام می دهد. با این اوصاف کار واقعا سختی خواهیم داشت چون بایکنان مهرام، مهره هایی نیستند که به سادگی بازنده باشند. 

سرمربی دانشگاه آزاد ادامه داد: تیم مهرام سالیان زیادی با توجه به داشته هایش به همین شکل بوده و امسال حدادی نیز به صمد اضافه شده که تیم را از حالت معمولی خارج کرده وگرنه همه دیدارهای قبلی ما با مهرام را دیدند که شرایط چگونه بود اما حالا اوضاع فرق کرده و بازی با آن تیم اصلا ساده نیست.

فلسفه حضور دانشگاه آزاد با مهرام فرق دارد

شاهین طبع در پاسخ به اینکه با این شرایط لیگ ما به یک یا دو ستاره وابسته است، اشاره کرد: این طبیعت ورزش است و در بسیاری نقاط دنیا هر تیمی که از نظر اقتصادی شرایط بهتری دارد بازیکنان و امکانات بهتری هم فراهم می کند. در جریان لیگ هر تیمی هدف خود را دنبال می کند و هدف دانشگاه آزاد نیز با تیمی مثل مهرام فرق دارد. فلسفه کاری دانشگاه آزاد این است که به شکلی آبرومندانه تیم دهد و شمایل تیم دانشگاهی را حفظ کند. 

وی اضافه می کند: به نظرم این شکل لیگ و تفاوت تیمها هیچ ایرادی ندارد و هر تیمی به اندازه هزینه خود قدرت می گیرد. تیم ما امسال متفاوتتر از سالهای گذشته بود به جز چند بازی که با اطمینان از بالا بودن در جدول خوب کار نکردیم اما بالاخره ثبات را در رده های دوم و سوم حفظ کردیم. بازیکنان ما 30 مسابقه زحمت کشیدند و جایگاه تیم را حفظ کردند.

دانشگاه آزاد یکی از با ثباتترین تیمهای لیگ است

شاهین طبع گفت: دانشگاه در سال گذشته تغییراتی مدیریتی را به خود دید اما مسئولان دانشگاه اجازه ندادند که به تیم لطمه ای وارد شود. از طرفی آمادگی بهتری برای آینده هم ایجاد شده که بسکتبال دانشگاه آزاد پیشرفت بیشتری داشته و با توجه به تدابیر و اهداف موجود، شرایط هم بهتر شود. خرید بازیکنان گرانقیمت و بسیاری هزینه های دیگر با توجه به اهداف یک تیم می تواند بسیار مهم باشد.

سرمربی دانشگاه آزاد با حمایت از فلسفه حضور این تیم در لیگ تاکید کرد: تیم دانشگاه آزاد که همیشه به شکلی آبرومندانه در لیگ شرکت کرده جزء قدیمی ترین تیمهای لیگ است که با همین شکل حضور در لیگ بسکتبال ثبات کامل داشته است.  

برچسب ها: شاهین ، طبع ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.