سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"راديو سلامت" در همشهري

مديران "شبكه راديويي سلامت" به منظور افزايش همكاري با بخش هاي مختلف همشهري ازاين روزنامه بازديد و با مديران آن ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومي راديو سلامت، مديران راديو سلامت در بازديد از بخش‌هاي مختلف روزنامه همشهري از جمله همشهري‌آنلاين، همشهري بين‌الملل، مجله دانستني ها، جوان ، تندرستي و تحريريه با مديران مؤسسه مطبوعاتي همشهري ديدار و گفتگو كردند.

در اين بازديد دكتر محمد رجبي شكيب سردبير مجله تندرستي همشهري، ضمن معرفي بخش هاي مختلف آن هفته نامه آمادگي خود را جهت همكاري بيشتر با شبكه راديويي سلامت در بخش هاي مختلف برنامه سازي سلامت محور اعلام كرد.

همچنين محمد جباري سردبير دانستني هاي همشهري و سيد جواد رسولي سردبير همشهري جوان نيز توضيحاتي در خصوص نحوه همكاري و روند كار مجلات خود براي مديران راديو سلامت ارائه دادند.

در ادامه دكتر سيد سعيد مجيد زنوزي مدير گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت با بيان اينكه در معاونت صداي رسانه ملي راديو سلامت جزو اولويت ها قرار دارد، گفت: 70 الي 80 درصد از مردم سراسر كشور مخاطب صداي دانش، نشاط و آرامش است كه تعامل ميان اين شبكه راديويي با مجموعه همشهري مي تواند منجر به ارتقاي سلامت جامعه شود.

جمشيد يزداني مدير گروه سلامت و تفريحات نيز اظهاركرد: مسئله سلامت به خصوص سلامت جوانان امريبسيار مهم و حائز اهميت است. از اين رو در برنامه «سلام جواني» راديو سلامت به موضوعات مرتبط با جوانان مي پردازيم كه تعامل با همشهري جوان نيز مي تواند باعث ارتقاي سطح دانش جوانان با مسائل و موضوعات سلامت شود.

حسن آقاجاني مدير گروه سلامت و سبك زندگي سالم نيز به بيان موضوعات مورد نظر در حوزه سلامت معنوي پرداخت و گفت: گروه سلامت و سبك زندگي سالم راديو سلامت در تلاش است تا با برنامه سازي هاي متنوع يك الگوي سالمي از سبك زندگي به مخاطبان ارائه دهد كه مسلماً همكاري و تعامل مجموعه همشهري با اين شبكه راديويي مي تواند مردم را با شبك زندگي ايراني و اسلامي آشنا و آگاه كند و آن را در جامعه ارتقا دهد.

در پايان اين نشست دو طرف اظهار اميدواري كردند تا در آينده تفاهم نامه اي جهت همكاري بيشتر بين شبكه راديويي سلامت و همشهري امضا كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رادیو ، سلامت ، بخش ، همشهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.