سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتقمی: بدهی مالیاتی پرسپولیس 18میلیارد است/ من طرفدار انتشار مبالغ قرار داد بازیکنان در سانه‌ها هستم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درخصوص مشکلات مالیاتی بازیکنان گفت: میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به اداره مالیات 18 میلیارد است که ما باید آن را پرداخت کنیم.

بهروز منتقمی ، قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما باید جریمه‌هایی که از سوی اداره مالیات به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است و رقم 18میلیارد تومان رابه خود اختصاص داده شده را پرداخت کنیم.

وی افزود: دربخش مالیات بازیکنان وظیفه دارند مالیات خودشان را پرداخت کنند و تکلیفی بر دوش آن ها است و به باشگاه مربوط نمی‌شود.

منتقمی تصریح کرد: درجلسه‌ای که با رییس فدراسیون فوتبال، تاج و نبی داشتم مقرر شد در زمان عقد قرار داد مالیات بازیکنان وسهم آن‌ها برای پرداخت مالیات به بازیکنان گوشزد شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی وعدم داشتن اسپانسر مشکلات مالی عدیده‌ای دارد و از کمک وزارت ورزش نیز محروم شده است و از سوی وزارتخانه کمک به باشگاه نیز ممنوع شده است که این باعث شده مشکلاتمان بیش از گذشته باشد.



منتقمی درخصوص انتشار مبالغ قرار داد بازیکنان پرسپولیس از فصل آینده گفت: من طرفدار انتشار مبلغ قرارادها در رسانه‌ها هستم و به نظرم باید این کار برای همیشه ادامه پیدا کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درخصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس به یک شرکت خصوصی گفت: من از نوع واگذاری اطلاعی ندارم اما وزارت ورزش اختیار دارد به هر نحوی که صلاح می‌داند واگذاری را انجام دهد تصمیم گیرنده وزارت ورزش وما مطیع آن‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مذاکره ای با پروین داشتم که قرار شد طی هماهنگی‌های لازم جلسه هیئت مدیره چند روز دیگر برگزار شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.