سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیاز 42 ميليون نفر از مردم آمريکا برای تأمين غذای خود به کمک دولت

یک هفتم شهروندان آمریکا برای سیر کردن شکم خود و خانواده‌هایشان به کمک مالی دولت نیاز دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پی بی اس، یک هفتم شهروندان آمریکا برای سیر کردن شکم خود و خانواده‌هایشان به کمک مالی دولت نیاز دارند.

 چهل و هفت میلیون نفر از مردم آمریکا یعنی رقم معادل یک هفتم جمعیت این کشور برای سیر کردن شکم خانواده‌هایشان، ماهانه از دولت آمریکا کمک دریافت می‌کنند. برنامه هفتاد و هشت میلیارد دلاری دولت آمریکا با عنوان "کمک به تغذیه مکمل" برای این افراد نیازمند جنبه ضروری دارد. 

"ایلای ساسلو" روزنامه نگار واشنگتن پست و برنده جایزه پولیتزر که برای تهیه گزارش درباره ناامنی در تأمین مواد غذایی به گرین ویل در ایالت تنسی و همچنین ایالات فلوریدا، تگزاس و واشنگتن سفر کرده است، می‌گوید: مردم در این مناطق هنوز از مشکل گرسنگی رنج می‌برند.

 در واشنگتن یا بسیاری از دیگر شهرها شاید مردم حس کنند که اقتصاد بهبود یافته، دوران رکود اقتصادی در آمریکا به سر رسیده، وضع مردم بهتر شده و شاخص‌ها در بورس افزایش یافته است؛ اما واقعیت آن است که یکی از آثار زخم بحران اقتصادی هنوز باقی مانده و آن هم چهل و میلیون نفر معادل یک هفتم جمعیت آمریکا است که برای تأمین غذای خود به دولت این کشور وابسته هستند. ظرفیت برنامه کمک‌های غذایی برای افراد نیازمند در آمریکا نیز در ده سال اخیر، افزایش چهار برابری داشته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.