سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیین اختتامیه جشنواره ملی داستان کوتاه "آفتاب"در دهلران

آیین اختتامیه جشنواره ملی داستان کوتاه با عنوان" آفتاب "با حضور نویسندگان سراسر کشور در شهرستان دهلران برگزار شد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در این آیین بر ایجاد بستر مناسب فرهنگی جهت رشد و پیشرفت هنرمندان تاکید کرد .

علی گهرسودی ،با بیان اینکه استعدادهای هنری خوب و مناسبی در میان جوانان و نوجوانان وجود دارد، افزود: برگزاری این جشنواره در استان می تواند زمینه شکوفایی استعدادهای جوان و پویا را فراهم کند.

وی ،افزود:یکی از رسالت های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،حمایت از هنرمندان و فراهم نمودن بستر لازم برای رشد وتعالی آنان است.

وی ، به روند برپایی جشنواره ملی داستان کوتاه "آفتاب "در دهلران اشاره کردو افزود: این جشنواره که فراخوان آن سال گذشته اعلام شد با استقبال چشمگیر و فراوان رو به رو شده به طوری که هنرمندان و نویسندگان 21 استان و 58 شهرستان کشور با فرستادن اثر در آن شرکت کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: از 260 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره پس از ارزیابی اولیه 238 اثرتوسط هیات داوران مورد داوری قرار گرفت.

گهرسودی ،با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار شد، ابراز کرد: نماز، امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت و سبک زندگی اسلامی از موضوعات بخش ویژه این جشنواره بوده است.

وی ،بیان کرد: این جشنواره با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان ، انجمن ادبی آفتاب دهلران و اداره ارشاد این شهرستان به مدت سه روز برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ،در پایان خاطرنشان کرد: تقویت و ترویج هنر داستان نویسی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره ملی در دهلران بود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.