سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت شمار ديگری از تروريستها در سه استان سوريه

شمار دیگری از تروریستها در حملات ارتش سوریه در حمص ، حلب و درعا به هلاکت رسیدند و حدود 40 فرد مسلح دیگر در بخش قدیمی حمص به نیروهای دولتی تسلیم شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه ( سانا) ، شمار دیگری از تروریستها در حملات ارتش سوریه در حمص ، حلب و درعا به هلاکت رسیدند و حدود 40 فرد مسلح دیگر در بخش قدیمی حمص به نیروهای دولتی تسلیم شدند.

یک منبع نظامی به سانا گفت شمار دیگری از تروریستها در حملات ارتش سوریه در محله‌های قصور ، خالدیه ، قرابیص ، باب السباع و بساتین الوعر در شهر حمص کشته یا زخمی شدند و مقادیری از اسلحه و تجهیزات جنگی تروریستها نیز منهدم شد.

نیروهای ارتش و مسلح همچنین به محل تجمع افراد مسلح تروریست در تل السناسل در رستن ، گاراژ درویش و التله در تلبیسه ، غنطو ، خالدیه ، دار الکبیره ، عین حسین و قبان در حومه حمص یورش بردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی به سانا گفت یگانهایی از ارتش به مکانهای تجمع تروریستها در زندان مرکزی حلب ، کفرحوت ،‌اورم ، بابیص ، شیخ سعید ، عامریه ، منصوره و لیرمون در حومه شهر حلب یورش بردند که شماری از تروریستها کشته یا زخمی شدند و تعدادی از خودروهای افراد مسلح تروریست به همراه تروریستهای داخل آنها در حملات ارتش در داره عزه ،‌کفر حمره و اطراف شهرک صنعتی حلب و حومه آن منهدم شد.

این منبع گفت در درعا نیز نیروهای ارتش و مسلح به چند گروه ترورسیتی مسلح در نعیمه ، ام ولد ، مسیفره ، عتمان ، نوی ، داعل و یادوده در حومه درعا حمله کردند که شماری از آنها کشته یا زخمی شدند.

در داخل شهر درعا نیز شماری از تروریستها در حی اربعین و شرق میدان المصری و یک تک تیرانداز در اطراف مسجد بلال کشته شدند.

36 فرد مسلح دیگر در جب الجندلی و محله های قدیمی حمص به نیروهای دولتی سوری تسلیم شدند و سلاحهایشان را تحویل دادند. طی ده روز گذشته بیش از 100 فرد مسلح در بخش قدیمی حمص به نیروهای دولتی تسلیم شده اند و سلاحهایشان را نیز تحویل داده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.