سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار اولین اصلاحیه Heartbleed برای محصولات VMWare

برخی از محصولات VMWare از نسخه های آسیب پذیر OpenSSL استفاده می كنند. از اینرو این شركت اولین اصلاحیه را برای Horizon Workspace Server منتشر كرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از مرکز ماهر، شركت VMWare یك راهنمایی امنیتی (VMSA-2014-0004) را منتشر كرد كه در آن فهرستی از ممحصولات آسیب پذیر این شركت نسبت به رخنه HeartBleed  آورده شده است. هم چنین این راهنمایی امنیتی اعلام كرد كه یك اصلاحیه منتشر شده است.

فهرست محصولات آسیب پذیر این شركت عبارتند از: vCenter Server، ESXi، VMware Fusion، NSX-MH، NSX-V، NVP، Horizon Mirage Edge Gateway، Horizon View Feature Pack، Horizon View Client، Horizon Workspace Server، Horizon Workspace Client، Horizon Workspace for Macintosh، Horizon Workspace for Windows، OVF Tool، vCloud Networking and Security و vCloud Automation Center (vCAC). در میان این محصولات تنها Horizon Workspace Server اصلاح شده است.

به كاربران Horizon Workspace Server نسخه 1.0 توصیه می شود تا این سرور را به نسخه 1.5 ارتقاء دهند و اصلاحیه های horizon-nginx-rpm-1.5.0.0-1736237.x86_64 را اعمال نمایند. كاربران نسخه 1.5 این سرور نیز باید اصلاحیه های مشابه را اعمال نمایند. اما كاربران نسخه 1.8 باید اصلاحیه horizon-nginx-rpm-1.8.1.1810-1736201.x86_64 را نصب كنند.

همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.