سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مسئولان وزارت دفاع

پنجمین جشنواره سرباز جوان برگزار شد

پنجمین جشنواره سرباز جوان و دومین همایش فرماندهان نمونه در ساصد با حضور معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و مسئولان سازمان صنایع دفاع برگزار شد و از سربازان نمونه و مادران شهدا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، پنجمین جشنواره سرباز جوان و دومین همایش فرماندهان نمونه صبح امروز در تالار شهدای سازمان صنایع دفاع (ساصد) برگزار شد.

در این مراسم امیر نصرالله عزتی معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دفاع، سردار تقی‌زاده مدیرعامل صنایع دفاع، امر سرتیپ زمینی مدیر مشمولین ستاد کل نیروهای مسلح و سرهنگ کوهکن دبیر جشنواره حضور داشتند.

براساس این گزارش حجت‌الاسلام ابراهیمی، سرهنگ کوهکن و حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی خطیب و واعض دینی به ایراد سخنرانی پرداختند.  همچنین در این مراسم از سربازان نمونه و مادران شهدا تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ سازما‌ن‌های تابعه وزارت دفاع با تشکیل کمیته داوری پس از بررسی مدارک و مستندات سربازان وظیفه برگزیده را انتخاب کرده و در مراسم درون‌‌سازمانی در ایام مبارکه دهه فجر و اسفند ماه سال 92 از آنان تقدیر به عمل آورده‌اند.

دبیرخانه پنجمین جشنواره جوان سرباز به میزبانی ساصد با تشکیل کمیته داوری پس از بررسی پرونده و مستندات 183 نفر از نیروهای وظیفه و 45 نفر فرماندهان پایور معرفی شده دبیرخانه جشنواره تعداد، 45 نفر از نیروهای وظیفه و 13 نفر از فرماندهان پایور را به عنوان افراد نمونه تعیین کردند که مقرر شد از فرماندهان و نیروهای وظیفه نمونه وزارت دفاع در پنجمین جشنواره سرباز جوان به میزبانی ساصد تقدیر به عمل آید.

همچنین از تعداد 45 نفر سربازان نمونه تعداد 4 نفر به دبیرخانه ششمین جشنواره سرباز جوان به میزبانی ارتش و همچنین 1 نفر به عنوان نفر برگزیده برتر به جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که در خردادماه سال جاری که توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، معاون ، هماهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.