سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری در اخطار قانون اساسی:

سود بسیار کلان بانک‌ها مشوق معاملات ربوی است/ جلسه با وزرا بیشتر جنبه تشریفاتی دارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که جلسه مجلس با وزرا بیشتر جنبه تشریفاتی دارد گفت: از هیئت رئیسه انتظار داریم جلسات پربار اجرایی به عنوان تعیین نقشه راه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال برگزار شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در اخطار قانون اساسی در جلسه علنی امروز چهارشنبه به اظهارات روز گذشته وزیر امور اقتصاد و دارایی اشاره کرد و گفت: در جلسه دیروز آقای طیب‌نیا یک سری مباحث تئوریک را مطرح کردند و بیان داشتند که ما به عنوان نقشه راه اجرایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی یا نامگذاری شعار سال هستیم.
 
وی افزود: اما متاسفانه در جلساتی که با حضور وزرای کابینه در خصوص چگونگی تعهد اقتصاد مقاومتی یا شعار سال برگزار می‌شود این جلسات بیشتر جنبه تشریفاتی دارد.
 
این نماینده با بیان این که یکی از مسائل بسیار مهم سود سیار کلان بانک‌هاست که مشوق معاملات ربوی است افزود: از هیئت‌رئیسه مجلس انتظار داریم در خصوص مسائل اقتصادی از وزرا کارهای جدی‌تر درخواست شود چرا که مسایل تئوریک زیاد است، انتظار داریم جلسات پربار اجرایی برای تعیین نقشه راه تحقق اقتصاد مقاومتی یا نامگذاری شعار سال برگزار شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، آموزش ، تحقیقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.