سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ارسال نامه به وزارت حج عربستان صورت گرفت؛

درخواست ایران برای افزایش دو هزار نفری سهمیه حج 93

رئیس سازمان حج و زیارت از ارسال مجدد نامه به وزارت حج عربستان مبنی بر درخواست افزایش دو هزار نفری سهمیه جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید اوحدی با اعلام اینکه با ارسال مجدد نامه به وزارت حج عربستان درخواست افزایش دو هزار نفری سهمیه جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع امسال را مطرح کردیم، افزود: پیشتر در نامه‌ای تقاضای افزایش سهمیه ایران در حج آینده را مطرح کرده بودیم و در نامه جدید نیز دوباره این درخواست را مطرح کردیم.

رئیس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد: در صورت مساعدت وزارت حج عربستان سهمیه ایران در حج سال 93 حدود دو هزار نفر افزایش یابد.

اوحدی افزود: هم اکنون سهمیه ایران در حج 93 مانند سال گذشته حدود 64 هزار نفر است و هیچ تغییری نسبت به سال قبل نکرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار نفر در صف انتظار تشرف به حج تمتع و شش میلیون و 500 هزار نفر در نوبت انتظار تشرف به عمره مفرده قرار دارند.

طبق اعلام سازمان حج و زیارت هزینه سفر به حج سال 93 هفت میلیون و 700 تا 10 میلیون و 600 هزار تومان است که در دو قسط از زائران دریافت می‌شود.

قسط اول اسفند ماه سال گذشته به مبلغ 5 میلیون تومان از زائران دریافت شده و زمان پرداخت قسط دوم نیز هفته اول اردیبهشت ماه امسال است.

مبلغ قسط دوم مابه التفاوت قسط اول با گروه قیمتی کاروان انتخابی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: درخواست ، سهمیه ، حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.