سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 15 از برپایی دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران خبر داد.

محمد رضا یاوری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برپایی دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران همزمان با هفته سلامت در دستور کار اداره سلامت شهرداری منطقه 15 قرار دارد.
 
وی افزود: این طرح همزمان با هفته سلامت و روز جهانی بهداشت از 1 تا7 اردیبهشت ماه سال 93 از ساعت 9 تا 19 در فرهنگسرای خاوران در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح بیش از 12 غرفه آموزشی، فرهنگی، پزشکی، تفریحی، ورزشی، امداد و نجات و... در فرهنگسرای خاوران برپا خواهد شد.
 
یاوری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برپایی دهکده سلامت در فرهنگسرای خاوران از 1 تا 7 اردیبهشت ماه سال 93 از ساعت 9 تا 19، برپایی 12 غرفه ظرفیت‌های اداره سلامت، مشاوره تغذیه و شناسایی شاخص توده بدنی، قد و وزن، غربالگری دیابت، فشار خون و قند خون از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: برپایی غرفه امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه، رادیو نمایشگاه، رادیو سلامت، کانون‌های محلی، مشاوره‌های فردی و آموزش‌های روانشناسی، مشاوره پزشکی و ویزیت رایگان، غرفه کانون‌های دهگانه، نمایش موزیکال، مسابقه چهار گزینه‌ای سلامت با مشارکت و همکاری آتش نشانی، مرکز بهداشت شرق و بیمارستان مهدیه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دهکده ، سلانت ، خاوران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.