سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در مدارس جنوب شرق پایتخت

معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 15، از برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در این منطقه خبر داد.

سید جلال حسینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در مدارس منطقه 15 همزمان با هفته سلامت در دستور کار معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.  
 
وی افزود: این طرح همزمان با هفته سلامت و روز جهانی بهداشت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال 93 از ساعت 10 تا 12 در مدارس منطقه 15 برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد:‌ در این طرح معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری منطقه 15، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15، اداراه سلامت منطقه 15 شهرداری و نواحی 8 گانه منطقه 15 مشارکت و همکاری دارند.
 
حسینی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در مدارس منطقه 15 از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سال 93، برگزاری همایش پیشگیری از حوادث ترافیکی در مدرسه جهاد روز جمعه 5 اردیبهشت ماه سال 93 در مدرسه جهاد از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: توزیع بروشورهای آموزشی سلامت در محلات 20گانه،‌ مدارس، مراکز آموزشی، فرهنگی، اداری،‌ تجاری و مسکونی منطقه 15، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، سلامت و تفریحی از اقدامات شهرداری منطقه 15 در هفته سلامت و روز بهداشت جهانی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، ترافیک ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.