سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اچ‌تی‌سی وان (M8) رسما در ایران معرفی شد

گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان (M8) که به تازگی در منطقه خاورمیانه و آفریقا عرضه عمومی شده است، روز گذشته به صورت رسمی در ایران معرفی شد

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در این مراسم که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران شرکت HTC برگزار شد. از ارائه رسمی آن از هفته دوم اردیبهشت در فروشگاه‌های سراسر ایران نوید داده شد.

«نیراج ست» مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا با اشاره به طراحی خیره‌کننده و ویژگی‌های نوآورانه این گوشی گفت:«اچ‌تی‌سی وان (M8) گوشی هوشمند‌ی است که از کاربر خود می‌آموزد و از این منظر پیشرفته‌ترین گوشی هوشمندی است که در این عرصه تولید شده تا به خوبی ابعاد سبک زندگی خلاقی که کاربران، اچ‌‌تی‌سی را با آن می‌‌شناسند، به نمایش بگذارد. از همین رو باور داریم که اچ‌‌تی‌سی وان (M8) به سرعت جای خود را در میان کاربران فناوری‌دوست ایرانی باز خواهد کرد.



اچ‌تی‌سی وان (M8) دستاوردی جدید در عرصه کیفیت و طراحی است و بدنه آن به گونه‌ای ساخته شده که ظاهری به مراتب خیره‌کننده‌تر و در عین حال دوستانه­تر از آنچه تاکنون دیده شده ، به نمایش می‌گذارد. این بدنه یکدست، زیبا و مقاوم با کیفیت فلزی بالا، به نرمی به صفحه‌نمایش پنج اینچی تمام اچ‌دی (1080 p) می‌رسد؛ با سطحی باریک‌تر در لبه‌ها و با قوس‌هایی نرم‌تر برای در دست گرفتن راحت و طبیعی‌تر.
این گوشی با پردازشگر کوالکام اسنپ دراگون 801 (Qualcomm™ Snapdragon®) پشتیبانی می‌شود و مجهز به سی‌پی‌یوهای ۳/۲ گیگاهرتزی و  چهارهسته‌ای کریت، کاملا منطبق با استاندارد جدید  LTE 4G، اندورید نسخه  ۴/۴ کیت‌کت (KitKat) و آخرین نسخه HTC Sense™ 6 است . با سبک تصویری جذاب‌تر و بسیار  بهتر در مقایسه با نسخه‌های قبلی طراحی شده است تا تم‌های رنگی شفاف و دلخواه را  پیش چشم کاربر قرار دهد و نوعی تجربه حسی‌تر و شخصی‌تر را در او ایجاد کند.







 رنگ‌های ابتدایی این گوشی زیبا خاکستری مفرغین و نقره‌ای یخین است که طی هفته‌های آتی تنوع آن به رنگ طلایی کهربایی هم افزایش خواهد یافت. به زودی بررسی فنی اچ‌تی‌سی وان (M8) را در صفحه دریچه می خوانید.

گزارش از : حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، htc ، m8
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
بابا پنجعلي
۱۸:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
منم بيام!!!!!!!!
منم بيااااااااااااااااااااام
علی
۱۰:۰۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
ولی قبول دارین به جی ال ایکس خودمون نمیرسه؟؟؟؟؟؟؟
mdiefn
۱۵:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سلام
آقا نمیدونین کی به طور رسمی در بازار ایران به فروش میرسه؟
الان که قیمتش خیلی خیلی بالاس...
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
بله همینطوره البته به جز قیمتش این کالا داره به صورت قاچاق وارد می شه نه رسمی
بدبینانه تا هفته دوم اردیبهشت به صورت رسمی و با گارانتی معتبر می تونید تهیه کنید
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
خاکستری مفرغین یعنی چی؟
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۱۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
یک توضیحی بدم خدمتتون .... ما هم مثل شما برای اولین بار وقتی این اسم این رنگ هارو شنیدیم شکه شدیم. اما این رنگ ها دقیقا رنگ هاییه که اچ تی سی اعلام کرده. مفرغ ترکیبی است از مس و روی به رنگ‌های مختلف سرخ، سرخ کم رنگ و نارنجی که در اینجا با رنگ خاکستری ترکیب شدند
hadi
۰۱:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
چی میشدقیمتش روهم میگفتین
باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۳۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
دوست عزیز این کالا به صورت قاچاق در بازار موجوده و در حدود 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داره .. اما قیمت رسمی این محصول در بازار ایران هنوز مشخص نشده