سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده عدم حضور مدیران باشگاه در مراسم اهدای پاداش/ پروین و منتقمی دلخور از هدایتی و دایی

مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس از اطلاعات نادرستی که در مراسم اهدای پاداش علیه مدیریت باشگاه به بازیکنان دادند، ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این روزها در حالی از داخل مجموعه تیم این خط خبری در اختیار رسانه قرار می‌گیرد که مسئولان باشگاه از حضور در مراسم تقدیر از تیم و اهدای پاداش امتناع کرده‌اند که علی پروین و بهروز منتقمی از این اقدام و همچنین ارائه اطلاعات نادرست به بازیکنان ناراحت هستند.

این سوال برای بسیاری مطرح است که چرا پروین از حضور در مراسم صرف نظر کرده است، حال آن‌که این ماجرا پشت پرده‌هایی داشت.

نکته اول این بود که حسین هدایتی ابتدا با علی پروین به عنوان مدیر عامل باشگاه برای مشارکت در مراسم تقدیر و اهدای پاداش توافق کرده بود، اما بعد بدون اطلاع باشگاه، برنامه‌ها را با علی دایی هماهنگ کرده و جالب اینکه علی پروین و بهروز منتقمی مدیران باشگاه به مراسم دعوت می‌شود.

یعنی مدیران باشگاه به مراسمی که در واقع باید خود بانی آن باشند، دعوت می‌شوند به وجود نمی‌آمد اما به هر حال اتفاقات روی داد. عجیب اینکه دعوت از مدیران و قائم مقام هم به شکل مناسبی صورت نمی‌گیرد. این دعوت از سوی حسین هدایتی بود و از سوی علی دایی، حتی از سرپرست تیم نخواستند موضوع را هماهنگ کند و به این ترتیب مدیر رسانه‌ای تیم با پیامک به مدیران اطلاع می‌دهد که دعوت هستند و می‌توانند باشند.

حالا به نظر می‌رسد توهین تلقی شدن این رفتار از سوی مسئولان باشگاه‌ امری منطقی باشد و اگر پاره‌ای ملاحظات نبود، شاید این میهمانی از سوی باشگاه برهم می‌خورد. در صورت کلی رسم معمول هم این است که باشگاه مراسمی را تدارک می‌بیند و در آن‌جا اسپانسر‌ها حامیان و هواداران هدایای خود را با تیم می‌دهند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.