سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر خبر داد

تخریب ۴۷ حلقه ذغال‌گیری در اسلامشهر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر از تخریب ۵ واحد غیرمجاز ذغال‌گیری خبر داد و گفت: در این واحدها جمعاً تعداد ۴۷ حلقه ذغال‌گیری فعالیت داشتند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حسین بیگلری گفت: این واحدها به استناد ماده 11و12 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده 688 قانون مجازات‌های اسلامی در اسلامشهر تخریب شد.

وی افزود: در این واحدها جمعاً تعداد 47 حلقه ذغال‌گیری فعالیت داشتند.

بیگلری با اشاره به تغییر کاربری غیرقانونی توسط مالکان زمین‌های کشاورزی افزود: این افراد از هیچ ارگان و نهادی مجوز نداشته‌اند و فعالیتشان سبب آلودگی هوا و خاک و از بین رفتن اراضی کشاورزی می‌شود.

رئیس اداره  حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر در ادامه افزود: با توجه به اینکه این حفره‌ها در نقاط نامشخص و مخفی ایجاد می‌شود بسیار خطرناک بوده به طوری‌که در سال گذشته یک تبعه افغانی در گودال افتاده و به شدت دچار سوختگی شده است.

بیگلری با اشاره به تشکیل ستاد پاکسازی محیط زیست در سطح شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: با همکاری فرمانداری، شهرداری و دادگستری ستادی را تشکیل داده‌ایم که هر ماه بازدیدی از این مناطق داشته باشند تا در صورت فعالیت مجدد از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: البته با هرگونه واحد مشابه که به صورت غیرقانونی فعالیت داشته باشد و یا موجبات تخریب محیط زیست را فراهم آورد قطعا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.