سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمازون تلفن همراه خود را در ماه ژوئن معرفی می کند

در سال گذشته همواره شایعاتی پیرامون تولید یک اسمارت فون اندرویدی از سوی آمازون در فضای مجازی منتشر شد، ولی خبری از عرضه ی این گوشی به میان نبود، اما گویا در سال 2014 آمازون تصمیم نهایی خود را برای معرفی یک اسمارت فون با برند خود گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، وال استریت ژورنال اعلام کرده است که آمازون قصد دارد تا محصول خود را در ماه ژوئن معرفی کند، البته عرضه آن کمی طول خواهد کشید و احتمالا در ماه سپتامبر این اسمارت فون برای فروش عرضه می شود.

WSJ اضافه کرده است که آمازون نسخه‌های گوناگونی از این محصول را در اختیار توسعه دهندگان مختلف قرار داده است، تا تست های لازم بر روی آن ها انجام بگیرد.

یکی از ویژگی این محصول وجود 4 سنسور دوربین به همراه قابلیت ردیابی شبکیه است که می تواند محتوی 3 بعدی را بدون نیاز به عینک نمایش دهد، هنوز جزییات دقیقی از این محصول در دسترس نیست اما همان گونه که می دانید تبلت های کیندل این شرکت عملکرد موفقی در بازار فروش داشته اند بر همین اساس انتظار می رود تا اسمارت فون تولیدی آمازون بتواند به موفقیت های زیادی در بازار تلفن های هوشمند دست پیدا کند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.