سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: چهار وزارتخانه‌؛ مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران با چهارکشور همسایه ، شناسایی اهداف پرنده‌ با سامانه "راصد ۳۲" از ۱۵ کیلومتری ، طراحان توطئه در سوریه ناکام ماندند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است

چهره کنونی سیستان و بلوچستان، چهره واقعی این استان نیست/ تحریم‌های ظالمانه را قدم به قدم می‌شکنیم + فیلم



 رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما قدم به قدم مذاکرات را پیش خواهیم برد، گفت:‌ در این مذاکرات به دنیا اثبات خواهیم کرد آن چه راجع به ایران در گذشته گفته شده است دروغ بوده است ایران در پی سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود اما توسعه علمی و فناوری را ادامه خواهیم داد و تحریم ظالمانه ضد حقوق بشری را قدم به قدم خواهیم شکست.

جنجال 45 دقیقه‌ای رسایی و زنگنه در صحن علنی/ لاریجانی مغلوب همهمه نمایندگان نشد

 در حالی در جلسه علنی امروز سوال سه نماینده از وزیر نفت بررسی شد که با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

تعداد انصراف‌‌دهندگان ثبت‌نام یارانه نقدی قابل ملاحظه است / شناسایی 10 میلیون نفر از پردرآمدها

وزیر اقتصاد و امور دارایی، با بیان اینکه مهمترین چالش کشور وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی است گفت: اگر رشد اقتصادی و رشد بهره‌وری در افزایش تولیدات کشور بسیار ناچیز بوده می‌توان تحلیل کرد و نشان داد که همگی ناشی از وابستگی به درآمدهای نفتی است.

ضرورت کارشناسی‌‌های دقیق و فراجناحی برای جلوگیری از "تورم قانون‌گذاری"
یک حقوقدان گفت: شعاری که در رابطه با تورم قانونگذاری باید سر داد این است که وضع قانون باید با کارشناسی‌های دقیق‌تر و بدون توجه به سلیقه و جریان‌های خاص و جناحی صورت گیرد.

طراحان توطئه در سوریه ناکام ماندند

سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان با اشاره به پيروزيهاي اخير ارتش سوريه ومقاومت در سوريه ولبنان گفت: امروز بعد از گذشت بيش از سه سال از بحران سوريه، جبهه مقاومت بيش از پيش در منطقه تقويت شده و ارتش سوريه درحال پاکسازي مناطق مختلف است و طراحان و عاملان توطئه سوريه به اهداف خود نرسيدند.

دولت قدردان اعتماد مردم در انصراف از یارانه‌ها باشد

رئیس دیوان عالی کشور گفت: مسئولین باید قدردان مردمی که انصراف خودشان از دریافت یارانه را اعلام و به ندای دولت لبیک می‌گویند باشند.

مراقب باشید قائله‌ بنزین پتروشیمی‌ها اعتماد مردم به دولت را خدشه‌دار نکند
 نامه سرگشاده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به وزیر نفت و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منتشر شد.

جزئیات جلسه حزب اسلامی کار/ چگونگی ورود به انتخابات و برگزاری همایش زنان کارگر
سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: گزارشی از سوی شورای سیاسی پیرامون انتخابات به شورای مرکزی ارائه شد و دبیرکل نیز توصیه‌هایی را در مورد بررسی نحوه ورود حزب به انتخابات و اینکه فهرست مشترک بدهیم یا به صورت اختصاصی کاندیداهای خود را معرفی کنیم، ارائه دادند.

چهار وزارتخانه‌؛ مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران با چهارکشور همسایه
 با تصویب هیئت وزیران، چهار وزارتخانه مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی ایران با کشورهای قزاقستان، پاکستان، عمان و جمهوری آذربایجان شدند.

200 مسجد پذیرای دانشجویان معتکف در سال 93/آغاز ثبت نام از اول اردیبهشت

مدیر امور فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از آغاز ثبت نام در مراسم اعتکاف دانشجویی از اول تا 20 اردیبهشت خبر داد و گفت: امسال 200 مسجد در دانشگاه‌های کل کشور میزبان دانشجویان ثبت نام‌کننده در مراسم اعتکاف هستند.

شناسایی اهداف پرنده‌ با سامانه "راصد ۳۲" از ۱۵ کیلومتری
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سامانه"راصد ۳۲" از دستاوردهای خوب قرارگاه پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.