سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادداشتی از شهاب سلطانی؛

سخنی با اهالی کاراته

شهاب سلطانی رییس هیات کاراته استان زنجان با ارسال یادداشتی به سایت فدراسیون کاراته، نقطه نظرات خود را در مورد برخی تلاشها برای مخدوش ساختن فضای این روزهای کاراته عنوان داشت که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهاب سلطانی رییس هیات کاراته استان زنجان با ارسال یادداشتی به سایت فدراسیون کاراته، نقطه نظرات خود را در مورد برخی تلاشها برای مخدوش ساختن فضای این روزهای کاراته عنوان داشت که در ادامه می خوانید.
 
به نظر من باید ایراد بزرگی در خانواده کاراته وجود داشته باشد که پرخاشگری و توهین و تهمت کاراته کا در مقابل کاراته کا این طور بی وقفه ادامه پیدا می کند و این حاشیه های ویرانگر به جایی رسیده که دیگر رئیس و دبیر و قهرمان و ملی پوش و پیشکسوت و رئیس سبک و مربی و داور نمی شناسد. به نظرم زمان آن رسیده جامعه کاراته با تجزیه و تحلیل اصولی مسائل کاراته مشخص نماید که دشمن واقعی کیست؟
 
اما سخنی با به اصطلاح منتقدین دارم و آن اینکه آقایان وقت آن رسیده که داشته های خود را دوباره ارزیابی و باور کنید که چرخهای کاراته ایران بدون حضور شما نیز خواهد چرخید...
 
به عنوان عضو کوچکی از کاراته سختی هم با خانواده بزرگ کاراته، روسای هیات ها و اعضاء مجمع کاراته دارم؛ آقایان وقت آن رسیده که تجزیه و تحلیل درست از مسائل روز کاراته ایران داشته و روزه سکوت بشکنید. آقایان شرایط امروز به گونه ای است که مربی ای که از نظر فنی مورد تایید شاگردان خود نیز نبوده، امروز یکی از اسطوره های کاراته ایران را به گونه ای غیرمنصفانه زیر سوال می برد تا شاید با این ترفند تیم ملی را وارد حاشیه سازند. متاسفانه برخی نیز حتی تا جایی پیش می روند که صحبت های خصوصی خود با رئیس و دبیر فدراسیون را به سایت ها می کشانند و بزعم خودشان افشاءگری می کنند!
 
دوستان عزیز بر همگان واضح و آشکار است که هدف این افراد معدود، تخریب شخص با گروه خاص نیست؛ اینان حاضرند به غیر از گروه و اشخاص منتسب به خود بر روی تابوت هر مربی یا قهرمان یا مقام مسئول که برخلاف سلیقه آنها تصمیم گیری کند، رقص و پایکوبی نمایند!
 
به عقیده من با توجه به در پیش بودن مسابقات بسیار مهم بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات بزرگسالان جهان در آلمان نیاز امروز کاراته ایران، حمایت از فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی است. امروز لازم است تا همگی همچون پیکری واحد با تزریق روحیه و انگیزه به قهرمانان برای اعتلای کاراته کشور سعی، تلاش و مشارکت نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، سلطانی ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.