سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایرانیان: در قرارداد بازیکنانم خانه‌ای وجود ندارد

سرپرست باشگاه نفت تهران در خصوص صحبت‌های رویانیان گفت: ما ریز هزینه‌های تیم خودمان را انتشار داده‌ایم و به بازیکنان به غیر از مبلغ قراردادشان هیچ‌ خانه‌ای قرار نداده‌ایم.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من در مورد قراردادها نمی‌توانم صحبتی کنم اما تمام هزینه‌ها و حتی ریزهزینه‌های تیم نفت را انتشار داده‌ایم.

سرپرست باشگاه نفت تهران در مورد وضعیت گل‌محمدی و پیشنهاد تیم فوتبال سپاهان به وی برای سرمربیگری این تیم بیان کرد: قرار است هفته آینده هیئت مدیره تیم نفت جلسه‌ای تشکیل دهد که در آن با گل‌محمدی صحبت می‌کنیم و اگر به توافق برسیم برای این فصل هم سرمربی نفت می‌ماند.
 
وی ادامه داد: گل‌محمدی طی مصاحبه‌ای که انجام داده اعلام کرده که با تیم سپاهان و ذوب آهن هیچگونه مذاکره‌ای جهت سرمربیگری این دو تیم نداشته است.
 
ایرانیان درباره‌ی لیست تیم ملی گفت: با توجه به عملکرد تیم نفت در این فصل رضا نوروزی، احمد آل‌نعمه و علیرضا بیرانوند در لیست تیم ملی جای گرفتند.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در خصوص راه‌یابی تیم فوتبال نفت به پلی‌آف بازی‌های آسیایی تصریح کرد: با توجه به اینکه در لیگ سیزدهم رده سوم را کسب کردیم به پلی‌آف بازی‌های آسیایی نیز صعود کردیم و منتظر هستیم که حریفمان مشخص شود. امیدواریم حریف سرسختی مقابلمان قرار نگیرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بعد از بازی با سپاهان بازیکنان درحال استراحت هستند و به محض تشکیل جلسه هیئت مدیره تمرینات خود را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: هزینه ، تیم نفت ، انتشار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.