سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

آغاز فعالیت پتروشیمی در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اتمام کار پرداخت تسهیلات پتروشیمی اردبیل از سوی بانک‌های عامل تا مهر ماه امسال نصب دستگاه‌ها و فعالیت این کارخانه انجام می‌شود.

مصطفی ‌افضلی‌فرد در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: مبلغ 545 میلیون دلار تسهیلات پتروشیمی اردبیل از محل صندوق توسعه ملی با مشارکت سه بانک عامل انجام شده و ما منتظر آغاز عملیات از سوی پتروشیمی شازند اراک هستیم تا هر چه سریع‌تر با دریافت مرحله اول تسهیلات کار نصب دستگاه و سرعت دادن به تکمیل این طرح را در اولویت قرار دهیم.

وی بر تکمیل و تسریع در اجرای مراحل مختلف پتروشیمی اردبیل تاکید کرد و افزود: دیگر در این زمینه تاخیر و تعلل بی‌معنا است و اگر پیمانکار طرح بخواهد در این زمینه تاخیری را انجام دهد برخورد شده و تا مرحله خلع ید پیش می‌رویم.

این نماینده مجلس در مورد آخرین وضعیت طرح زیربنایی راه‌آهن اردبیل گفت: برای این طرح یک میلیارد دلار از محل فایناس چین منابع اعتباری مصوب شده و با 70 میلیارد تومان اعتبار امسال این طرح قرار است قرارگاه خاتم‌الانبیا این طرح را هر چه سریع‌تر تکمیل و در دو سه سال آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح عظیم ریلی باشیم.

افضلی‌فر در ادامه افزود: تلاش و کوشش بر این است تا این طرح با کارنامه موفقی که قرارگاه خاتم‌الانبیا در اجرا و تکمیل طرحهای عمرانی دارند در موعد مقرر انجام شده و مردم استان از این زیرساخت مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.