سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

انصراف مدیران مجموعه رفاه مازندران از دریافت یارانه

مدیران مجموعه رفاه مازندران از دریافت یارانه انصراف دادند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در نخستین جلسه شورای هماهنگی رفاه مازندران با تاکید بر ضرورت کمک به دولت در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها افزود:امروز مدیران مجموعه تعاون،کار ورفاه اجتماعی در مازندران از دریافت یارانه نقدی انصراف میدهند و این مهم باید در جامعه یک فرهنگ شود .

بابایی با اشاره به اینکه آموزش مهارت های زندگی،اورژانس اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باید در جامعه نهادینه شود افزود:به پیشنهاد اداره کل بهزیستی استان این کلاس های آموزشی در ابتدا برای کلیه کارکنان مجموعه وگروه هدف رفاه استان انجام خواهد شد و این امر مهم را با مصوبه شورای هماهنگی رفاه مازندران به کشور تسری خواهیم داد .

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران مازندران هم در این جلسه گفت:پارسال در بخش تسهیلات رتبه برتر کشور را بدست آورد.

فلاح افزود:در بحث صندوق توسعه ملی،دربخش های صنعت وکشاورزی 140 میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده است و 110 میلیارد ریال پرونده جهت اخذ مصوبه به تهران ارسال شده است وتلاش ما براین استکه درسال اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی در این حوزه افزایش چشمگیری جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی در استان داشته باشیم .

وی افزود:در بحث تثبیت اشتغال مبلغ 610میلیارد ریال بودجه از محل منابع داخلی اختصاص یافته است توسط کارگروه اشتغال تعیین تکلیف شده است.

مدیر شعب بانک رفاه مازندران گفت:از این مبلغ 200میلیارد ریال درغالب تسهیلات سرمایه در گردش و410 میلیارد ریال سرمایه ثابت استکه 84 میلیارد ریال آن پرداخت شده و144میلیارد ریال نیز در دست اقدام توسط شعب این بانک می باشد.

فلاح افزود:کل تسهیلات پرداختی در تمام بخشهای اقتصادی استان توسط بانک رفاه 7 هزار و 277 میلیارد ریال می باشدز/.

برچسب ها: انصراف ، رفاه ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.