سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراز تمایل "اچ پی" برای ورود به بازار پرسود ایران

یکی از مقامات ارشدشرکت "اچ پی"اعلام کرد این شرکت تمایل دارد هرچه سریعتر به بازار پررونق و پرسود ایران و عراق وارد شود .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری گلف نیوز ؛‌ به گفته یکی از مقامات ارشد این شرکت بزرگ ایران و عراق یکی از فرصت های تجاری عالی برای هر سرمایه گذار و تاجری محسوب می شود و " اچ پی " نیز از این قاعده مستثنی نیست . 

بر اساس اظهارات این مسئول مالی ،‌علاوه بر " اچ پی"‌بسیاری از شرکت ها و کارخانه داران اروپایی منتظر رفع کامل تحریم های غرب علیه ایران هستند تا بتوانند وارد بازار پرسود ایران شوند . 

گفتنی است از سال 2010 تحریم های غرب علیه صنعت نفت و همچنین بانک داری ایران تشدید گردید . این تشدید تحریم ها با اتهام تلاش ایران برای ساخت سلاح اتمی در نیروگاههای هسته ای خود اعمال گردیده است . 

"ماتیو توماس " مدیر فروش شرکت اچ پی در منطقه خاورمیانه دراین باره اظهار داشت : ما منتظر چراغ سبز از سوی سازمان تجارت جهانی و اداره مرکزی شرکت برای ورود به بازار ایران هستیم . هم اکنون اجازه سفر به ایران برای ارزیابی شرایط را داریم . این دو بازار اهمیت فراوانی برای شرکت دارند و چنانچه تحریم ها علیه ایران لغو شود  می توان از آن بعنوان فرصتی تکرار نشدنی در شرکت استفاده کرد .

شرکت " اچ پی " در عراق حضور مستقیم ندارد اما محصولات این شرکت توسط واسطه ها  در این کشور عرضه می گردد . توماس همچنین تصریح کرد : ما حضور در بازار عراق را نیز به دقت پیگیری می کنیم . امیدواریم تا پایان 2014 بازار مالی عراق نیز بهروی شرکت های غربی باز شود . ما از نزدیک با شرکت های آمریکایی وشرکای تجاری خود در دیگر دیگر کشورهای اروپایی ارتباط دارم و هرگونه اقدام از سوی آنان را رصد می کنیم . 


انتهای پیام /
برچسب ها: تمایل ، ایران ، اقتصاد ، شرکت ، مالی ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.