سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست ماهان با اختلاف 21 امتیاز

پایان سریال دربی اصفهان با صعود ذوب آهن

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان بعد از دو سال بار دیگر به ترکیب چهار تیم برتر سوپرلیگ بسکتبال رسید. ذوبی ها با نتیجه 2 بر یک ماهان را در پلی آف پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال ذوب آهن در سومین دیدار مرحله پلی آف با نتیجه 78 بر 57 فولاد ماهان را شکست داد و با برد 2 بر یک در این مرحله به دور نیمه نهایی صعود کرد.

ذوب آهن در مرحله بعد با تیم پتروشیمی بندرامام مدافع قهرمانی لیگ روبرو می شود. دو تیم تهرانی مهرام و دانشگاه آزاد نیز در سوی دیگر نیمه نهایی با هم رقابت می کنند.

شاگردان کوهیان نیمه اول بازی را با نتیجه 34 بر 25 برنده تمام کردند و با وجود اختلاف تنها یک امتیاز در کوارتر سوم، اختلاف کوارتر پایانی بازی به 20 امتیاز رسید.

تیم فولاد ماهان در این دیدار نیز موفق به استفاده از جابر روزبهانی نشد و در مقابل اسلاوکو ورانز بلند قامت با 12 امتیاز و 15 ریباند موثرترین بازیکن تیم ذوب آهن بود.

رضا لطفی با 19 امتیاز، 5 ریباند و 3 پاس گل مانند دو دیدار قبلی از موثرترین بازیکنان ذوب آهن بود. عباس محبت با 15 امتیاز و 6 ریباند به همراه ایمان زندی با 14 امتیاز، 5 ریباند و 6 پاس گل از دیگر بازیکنان برتر تیم بودند.

محمدرضا اکبری با 17 امتیاز،‌ 4 ریباند و 3 بلاک شات بهترین بازیکن ماهان در این بازی بود. جواد داوری و محمد امجد هر کدام 11 امتیاز و عماد سلمانی نیز 12 امتیاز برای ماهان داشتند.

گفتنی است تیم ذوب آهن فصل قبل به خاطر مشکلات مالی در لیگ حضور نداشت و در فصل آخر شرکت در سوپرلیگ هم به مرحله نیمه نهایی نرسیده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ذوب ، اصفهان ، ماهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.