سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد مسجد جامعی در جمع صمیمی شورا و شهرداری:

پیمان‌های نانوشته‌ای در خدمت رسانی داریم

شهردار، معاونان و مدیران ارشد شهرداری تهران به دعوت رییس شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز دوشنبه بیست و پنجم فروردین میهمان شورا بودند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  شهردار، معاونان و مدیران ارشد شهرداری تهران به دعوت رئیس شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز دوشنبه بیست و پنجم فروردین میهمان شورا بودند.

احمد مسجد جامعی- رییس شورای اسلامی شهر تهران هدف از این دعوت را ایجاد همدلی و همفکری بیشتر با بدنه اجرایی مدیریت شهری عنوان کرد وافزود: همزمان با فعالیت دوره چهارم شورا زمینه حضور وزرا و مسئولین ارشد دولت در شورا فراهم شد و از آنجایی که ما به طور معمول و رسمی با شهردار و بدنه ارشد شهرداری در ارتباط هستیم، بد ندیدیم که همزمان با آغاز سال جدید نشست صمیمانه‌ایی را متفاوت از آنچه در جلسات رسمی شورا بین شورا و شهرداری اتفاق می‌افتد داشته باشیم چراکه در این برنامه‌ها است که همدلی‌ها و همفکری‌ها جنس صمیمی و دوستانه‌تری را به خود میگیرد.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر پیمان‌های  نانوشته‌ای در خدمت رسانی به مردم داریم که در این  نشست‌های صمیمانه زمینه اجرایی شدن آنها فراهم می‌شود.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز این میزبانی را یک حرکت تاثیرگذار توصیف کرد و افزود: دعوت از مسئولان دولتی و ارشد اجرایی کشور به شورا یکی از اقدامات خوبی است که دوستی، صمیمیت، همدلی و وفاق در ارائه خدمات بهتررا با خود به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.