سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

واگذاری 71 هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: سال گذشته 71 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف این استان به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
عبدالقهار ناصحی اظهار داشت: سال گذشته 71 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مختلف این استان به سرمایه‌گذاران و متقاضیان ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شد. وی افزود: 116 قرارداد واگذاری زمین در طول یک سال گذشته در اراضی واگذار شده با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، میزان اشتغال تعیین شده برای این تعداد قرارداد را 2 هزار و 369 نفر و سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آنها را نیز بیش از 3 هزار میلیارد ریال برآورد کرد.
 
ناصحی با بیان اینکه اختصاص زمین برای ایجاد واحدهای تولیدی و عقد قرارداد با سرمایه‌گذاران متقاضی فعالیت در شهرک‌های صنعتی استان قزوین یافته است، گفت: استقرار صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از سیاست‌های دولت به شمار می‌رود.
 
 وی تعداد واحدهای بهره‌برداری شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال گذشته را نیز 44 واحد یاد کرد و گفت: با بهره‌برداری از این واحدها یک هزار و 298 نفر صاحب شغل شدند/س
 
 
برچسب ها: شهرک ، زمین ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.