سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

ووشو همدان همیشه جزو هیئت های برتر کشور است

رییس فدراسیون ووشو گفت: ووشو همدان همیشه جزو هیئت های برتر کشور است و ووشو کاران همدانی همیشه در عرصه های ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي نژاد درمجمع انتخاب رییس هیات ووشو استان گفت: هیئت ووشو همدان همیشه جزو هیئت های برتر کشور بوده و قهرمانان خوبی را پرورش داده است.
وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت بالای این استان، همدان مستعد ورزش های رزمی است چرا که ووشو کاران همدانی همیشه در عرصه های ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته اند.
رییس فدراسیون ووشو با تاکید بر لزوم توجه ویژه به قهرمانان رده های سنی جوانان استان و ایجاد انگیزه برای تداوم قهرمانی های آنان افزود: در استان همدان باید به شهرستان ها نیز توجه شود و آنها نیز همانند شهرستان همدان در چرخه قهرمانی قرار گیرند.
وی اظهار کرد: مربیان و قهرمانان سرمایه هایی هستند که پرورش آنها دشوار است و باید با برنامه ریزی مطلوب برای رساندن چرخه قهرمانی از جوانان به رده بزرگسالان تلاش شود.
علي نژاد گفت: پذیرفتن مسئولیت یک هیئت ورزشی استان در شرایط مالی موجود یک جهاد بزرگ است، گفت: انتخاب مجدد آقای قاسمی بعد از 4 سال توسط اعضای مجمع نشان از توانایی بالای وی در جلب حمایت و اعتماد آنان دارد که امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان در ادامه کار نیز شاهد موفقیت های بیش از پیش ووشو همدان باشیم./س
برچسب ها: ووشو ، همدان ، برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.