سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیأت بازرسی در سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور مستقر می‌شود

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد هیأت بازرسی اداره کل نظارت و بازرسی امور راه و شهرسازی از اول اردیبهشت ماه در سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور مستقر است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد هیأت بازرسی اداره کل نظارت و بازرسی امور راه و شهرسازی از اول اردیبهشت ماه در سازمان هواپیمایی و شرکت فرودگاه‌های کشور مستقر است.

چنانچه کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ تماس بگیرند.

ضمناً سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتیhttp: //shekayat. bazresi. ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان محترم در این زمینه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی عطایی
۱۴:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
به نظر من بهتره خودرو های عمومی هر ده سال یکبار تبدیل به خودرو نو و جدید بشه خودرویی که تنها روی زمین تردد میکنه
حالا چگونه است که هواپیماها با این همه خطر در هوا و به صورت معلق در حال حرکت هست به صورت میانگین عمری حدود بیش از 25 سال دارد ایا دلیلش این نیست که شرکتهای خودرو سازی داریم اما شرکت هواپیما سازی نداریم؟ یا اینکه تبدیل خودرو فرسوده به نو هزینه اش به عهده مردم هست اما هزینه تبدیل هواپیماها به عهده دولت؟؟متشکرم