سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "بین الملل" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کارتر: جهان، آمریکا را مهمترین مسبب ایجاد جنگ‌ها به شمار می‌آورد ، عزم سئول برای اتحاد دو کره/ کره شمالی: سئول بهای سنگيني بابت اظهارات توهين‌آميز خود خواهد پرداخت ، انتقال دفتر سازمان جهانی اخوان‌المسلمین از انگلیس به اتریش تکذیب شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دوسال پيش در استانبول چه گذشت و نتيجه چه شد؟



 دو سال پيش در چنين روزى مذاكرات هسته اى ميان ايران و گروه ١+٥ پس از وقفه‌اى ١٥ ماهه در استانبول تركيه از سر گرفته شد. اين شهر پيشتر نيز در روزهاى اول و دوم بهمن ١٣٨٩ ميزبان آخرين دور مذاكرات ميان ايران و كشورهاى غربى بود.

ایران طرح فروش گاز به اروپا را عرضه کرده است/به دنبال رقابت با روسیه نیستم
 وزیر صنعت معدن و تجارت در مصاحبه با روزنامه‌ای آلمانی که امروز دوشنبه منتشر شد، از طرح ایران برای فروش گاز طبیعی به کشورهای اروپایی خبر داد.

پس چرا آمریکا به جاسوسان اسرائیلی ویزا می‌دهد؟/ چرا "نتانیاهو" با سابقه حضور در کارتل‌های قاچاق، اجازه سخنرانی در صحن سازمان ملل را دارد؟

 پایگاه اینترنتی آنتی وار در گزارشی با اشاره با اقدام غیرقانونی دولت آمریکا در ندادن ویزا به نماینده ایران در سازمان ملل،‌با لحن تندی انتقاد کرد که چرا آمریکا به جاسوسان اسرائیلی به راحتی ویزا می‌دهد؟

نیروهای بحرینی به منزل عضو ارشد وفاق حمله کردند

 نیروهای امنیتی بحرین شب گذشته به منزل هادی الموسوی، مسوول امور آزادی‌ها و حقوق بشر جمعیت وفاق در منامه پایتخت این کشور حمله کردند.

انتقال دفتر سازمان جهانی اخوان‌المسلمین از انگلیس به اتریش تکذیب شد

 دبیر کل سازمان جهانی اخوان المسلمین در واکنش به انتشار خبری مبنی بر تصمیم این سازمان برای انتقال مقر خود از انگلیس به اتریش، این خبر را نادرست خواند و تکذیب کرد.

ایران طرح فروش گاز به اروپا را عرضه کرده است/به دنبال رقابت با روسیه نیستم

 وزیر صنعت معدن و تجارت در مصاحبه با روزنامه‌ای آلمانی که امروز دوشنبه منتشر شد، از طرح ایران برای فروش گاز طبیعی به کشورهای اروپایی خبر داد.

کارتر: جهان، آمریکا را مهمترین مسبب ایجاد جنگ‌ها به شمار می‌آورد

 رئیس جمهور سابق آمریکا گفت جهان، آمریکا را مهمترین مسبب ایجاد جنگ‌ها به شمار می‌آورد.

توافق موقت کمتر از آنچه انتظار می رفت بر اقتصاد ایران تاثیر گذاشت

 روزنامه نیویورک تایمز نوشت: وکلای تجاری و تحلیلگران سیاسی معتقدند، با وجود آن که نیمی از زمان تعیین شده در توافقنامه هسته ای شش ماهه گذشته، کاهش تحریم ها کمتر از آنچه انتظار می رفت بر اقتصاد ایران تاثیر گذاشته است.

هيئتی از پارلمان رژيم صهيونيستی با عباس ديدار می‌کنند

 رئیس ائتلاف " برای حل منازعه اسرائیل- اعراب" در کنست (مجلس) رژیم صهیونیستی در تلاش است روز چهارشنبه در رام الله با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

عزم سئول برای اتحاد دو کره/ کره شمالی: سئول بهای سنگيني بابت اظهارات توهين‌آميز خود خواهد پرداخت
 سخنگوی وزارت اتحاد کره جنوبی از تلاش این کشور برای فعال سازی ابتکارعمل درباره اتحاد دو کره خبر داد.

کاهش هزینه‌های نظامی در جهان در سال 2013/ آمريکا همچنان درصدر
ایالات متحده بودجه نظامی خود در سال 2013 را در شرایطی کاهش داد که دیگر کشورهای دنیا از جمله چین، روسیه و عربستان سعودی بودجه خود در این زمینه را افزایش دادند؛ بااين حال آمریکا همچنان جایگاه خود به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذار جهان در عرصه نظامی حفظ کرده است
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.