سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم یا مراحم؟

همگام با پیشرفت امکانات امروز، روش‌های آگاهی دادن به عموم، معرفی محصولات و خدمات و تبلیغات نیز رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، همگام با پیشرفت امکانات امروز، روش‌های آگاهی دادن به عموم، معرفی محصولات و خدمات و تبلیغات نیز رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته حتما بارها بارها متوجه زنگ رسیدن پیامک در گوشی تلفن همراه شده‌اید و وقتی پیام را باز کرده‌اید معرفی یک محصول جدید، ثبت‌نام در کلاس‌های زبان یا کنکور و تورهای مسافرتی شما را غافلگیر کرده و گاهی نیز به ستوه آورده و گاه هم دقیقا متناسب با نیاز بودجه شما پیامک تبلیغاتی به شما رسیده که بدون احتیاج به صرف وقت و هزینه به آنچه می‌خواستید هدایت شده‌اید؛ معمولا درصد بالایی از کسانی که پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنند بدون اینکه آن را باز کنند حذف می‌کنند تعدادی از پیامک‌ها اصلا متناسب با دریافت‌کننده نیست.

لازم به تذکر است معمولا اپراتورها بانک‌های اطلاعاتی شامل منطقه‌بندی جغرافیایی، تفکیک جنسیت گروه سنی و بعضا تفکیک مشاغل مختلف را در اختیار ارسال‌کننده‌ها قرار می‌دهند تا هم ارسال آنها هدفمندتر بوده و پیامک‌ها به بازار هدف آنها برسد هم مزاحمت‌‌های پیامک‌های ناخواسته کمتر شود.
 
گاهی ساعت دریافت این پیامک‌ها آنقدر نامناسب است که هر قدر هم پیامک مفید باشد ولی در ساعت خاصی مزاحمت ایجاد کرده و اکثرا بدون توجه به متن آن را پاک می‌کنیم باید یک بازه زمانی خاصی برای ارسال پیامک باشد.
 
اگر هم از آن دسته از کاربران تلفن همراه هستید که فکر می‌کنید تبلیغات پیامکی اصلا نمی‌تواند برایتان مفید واقع شود می‌توانید با اپراتور تلفن همراه خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید که شماره تلفن شما را از لیست کسانی قرار دهد که اصلا پیامک تبلیغاتی دریافت نمی‌کنند با این کار هیچگونه پیام تبلیغی برای شماره شما ارسال نخواهد شد./گزارش از ریحانه جمشیدی


انتهای‌پیام/
برچسب ها: پیامک ، تبلیغی ، مزاحم ، مراحم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.