سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/ سیاست های ابلاغی سلامت:

فرصتی، برای تحول بنیادی در نظام سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سیاست های ابلاغی از سوی رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرصتی مغتنم، برای تحول بنیادی در نظام سلامت است.

محمد حسین اعرابی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، با اشاره به اینکه این ابلاغیه نشان از توجهات و عنایات ایشان به حوزه مهم و کلیدی سلامت افراد جامعه می باشد، افزود: این سیاست ها زمینه ساز دست یابی آحاد مردم به خدمات سلامت است و جامعه دانشگاهی علوم پزشکی در اجرای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

وی، با بیان وظیفه و رسالت سنگین جامعه پزشکی با توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تصریح کرد: اجرای این سیاست ها با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی مرتبط امکان پذیر است و ارتقای سلامت را در کشور به همراه خواهد داشت.

دکتر اعرابی، با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت برای اولین بار در طول تاریخ ایران توسط بالاترین مقام مدیریتی کشور، اظهار امیدواری کرد: اجرای آن موجب حل مشکلات این حوزه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن اشاره به جامعیت این سیاست ها یادآور شد: سیاست های ابلاغی تحقق عدالت در سلامت در تمام زمینه ها را فراهم می کند.

دکتر اعرابی تاکید کرد: بایستی بخش بهداشت و درمان همراه با تعامل نهاد ها و دستگاه های اجرایی مسئول در این راستا با انجام سیاست گذاری، برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت فعال شوند./س


 

برچسب ها: اصفهان ، نظام ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.