سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

واگذاری ۱۰۰ درصدی مهدکودک‌های خلیل آباد به بخش خصوصی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خلیل آباد از واگذاری ۱۰۰ درصدی مهدکودک‌های این شهرستان به بخش خصوصی در راستای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسین اسماعیلی ثانی اظهار کرد: بیشتر افراد تحت پوشش بهزیستی شهرستان با خدمات داده شده در سطح شهر و بعضی از روستاها، با کمترین زمان ممکن در سامانه این اداره ثبت نام شدند.

وی درادامه به برنامه‌های بهزیستی در ارائه خدمت به افراد تحت پوشش خود پرداخت و افزود: 100 درصد از پرونده‌های مستمری بگیر اداره بهزیستی خلیل آباد به بخش خصوصی دارای مجوز از سازمان بهزیستی خراسان رضوی واگذار شد.

اسماعیلی ثانی عنوان کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی خدمات مددکاری واحد توان بخشی اداره بهزیستی خلیل آباد، تعداد 176 پرونده به بخش غیر دولتی موسسه خیریه جامعه معلولان نشاط خلیل آباد که دارای مجوز از سازمان بهزیستی خراسان رضوی است واگذار شد.

وی افزود: در واحد امور اجتماعی این سازمان تعداد 85 پرونده زن سرپرست خانوار که مستمر بگیر از این اداره هستند و تعداد 11 پرونده امداد بگیر ماهیانه، نیز به بخش خصوصی، کلینیک مددکاری اجتماعی یاسین واگذار شد.

اسماعیلی ثانی اظهار کرد: اداره بهزیستی خلیل آباد با هدف واگذاری خدمات و نظارت بر بخش خصوصی و افزایش کیفیت و کمیت خدمات مددکاری در تلاش است در راستای اصل 44 قانون اساسی کلیه خدمات خود را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی همچنین از واگذاری 100 درصدی مهد کودک‌های شهرستان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: 100 درصد مهد کودک‌های سطح شهرستان به صورت خصوصی دارای مجوز از سازمان بهزیستی خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

منبع: تسنیم
برچسب ها: مشهد ، مهدکودک ، خلیل آباد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.