سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مبارزه جدی با قاچاق دارو در آذربایجان غربی

رئیس انجمن داروسازان آذربایجان غربی گفت: مبارزه جدی با قاچاق دارو در آذربایجان غربی باید صورت گیرد که در این‌ راستا گام برداشته می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسن کلامی اظهار داشت: در آذربایجان غربی با کمک دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مبارزه جدی با قاچاق کالا باید صورت گیرد، که اقدامات لازم در این زمینه انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه در گذشته ارزان بودن دارو به قاچاق منجر شد و به آن سوی مرزها می‌رفت، ادامه داد: بالا رفتن نرخ دارو و برخورد جدی مقامات مسئول موجب بالا رفتن هزینه قاچاق شده و برای قاچاقچیان صرفه ندارد، بنابراین معضل تا اندازه زیادی کاهش یافت.

کلامی با اشاره به اینکه درصد محدودی از قاچاق توسط داروسازان و اکثریت آن توسط شرکت‌های توزیع‌کننده‌ عمده دارو قاچاق می‌شد، اضافه کرد: در این استان با بروز معضل خارج از شبکه دارو روبه‌رو بودیم که با ارائه مدارک و مقامات را در جریان گذاشتیم، برخورد قاطع انجام گرفت.

رئیس انجمن داروسازان آذربایجان غربی با اظهار به اینکه داروهای ارزان‌قیمت به کشورهای ترکیه، عراق، جمهوری آذربایجان، نخجوان، افغانستان و سایر کشورها قاچاق می‌شد، بیان داشت: این انتظار وجود دارد، به طور جدی و قاطع با این قبیل مسائل برخورد کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، دارو ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.