سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

تأثیر قابل توجه انصراف از دریافت یارانه در توسعه‌ی ملی

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: انصراف مردم از دریافت یارانه‌ها در مرحله‌ی دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، تأثیر قابل توجهی در توسعه‌ی ملی دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، «ساسان تاجگردون» دیروز(یکشنبه 24 فروردین‌ماه) در حاشیه‌ی بازدید از ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها در فرمانداری شهرستان شیراز با بیان اینکه پنجمین روز ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه در مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن به خوبی سپری شده است، گفت: در پنج روز گذشته شرایط بسیار مساعدی توسط مسئولان در سراسر استان بمنظور ثبت‌نام سرپرستان خانواده‌ها فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه منابع عمومی دولت نقش مهمی در توسعه‌ی کشور ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: از هم‌استانی‌هایی که دریافت یارانه تأثیر خاصی در معیشت و اقتصاد خانواده آنان ندارد، می‌خواهیم با انصراف از ثبت‌نام در این مرحله، سبب تقویت اقتصاد ملی شوند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس گفت: دولت با همکاری مجلس شورای اسلامی شرایط مناسبی را بمنظور توجه به تولید، حمل و نقل و به‌ویژه حوزه‌ی بهداشت و سلامت جامعه، در مرحله‌ی دوم هدفمند کردن یارانه‌ها فراهم کرده است.

تاجگردون خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت اقتصاد ملی در مرحله‌ی دوم هدفمند کردن یارانه‌ها زمانی رخ می‌دهد که سرمایه‌ی اجتماعی کشور همانند سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در جهت انصراف از یارانه‌ها بسیج شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم استان فارس می‌خواهیم با صرف‌نظر کردن از دریافت یارانه‌ها در مرحله‌ی دوم هدفمند کردن یارانه‌ها، این منابع را که نقش اندکی در زندگی تک تک خانواده‌ها دارد، به سوی بهبود وضعیت اقتصاد کشور هدایت کنند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: شیراز ، یارانه ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.