سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن بابک: وضعیت فرنگی کاران در همه رده های سنی مطلوب است/جام جهانی شاید در سالن هفتم تیربرگزار شود

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:خوشبختانه در حال حاضر وضعیت فرنگی کاران در هر سه رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان از هر نظر مطلوب است.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان وجوانان هم اکنون این تیم ها خود را برای حضور در چند تورنمنت بین المللی و در نهایت رقابتهای قهرمانی آسیا و جهانی 2014 آماده می کنند که با توجه به برنامه ریزهای صورت گرفته مشکل خاصی پیش روی آنها نیست.
 
وی ادامه داد:فرنگی کاران بزرگسال نیز خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که 5 تا 7 اردیبهشت ماه در قزاقستان آغاز می شود آماده می کنند،به لطف خدا و تلاش کادر فنی و شخص محمد بنا وضعیت بچه ها ایده آل است.

 
بابک درپاسخ به این سوال که چه نتیجه ای را برای تیم اعزامی به مسابقات آسیایی قزاقستان پیش بینی می کند گفت:در هرصورت ما با تیم جوانی راهی این مسابقات می شویم و نفرات اصلی خود را برای رقابت های جام جهانی آماده می کنند اما با همن نفرات نیز مطمئن باشید بهترین نتیجه را کسب خواهیم کرد.
 
  مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی با اشاره به رقابتهای جام جهانی تهران تصریح کرد:در نظر داریم رقابتهای جام جهانی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم به همین منظور نیز با تشکیل جلسات متعدد اقدامات لازم صورت گرفته،شاید مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر که میزبان شایسته ای برای جام یادگار امام و تختی بوده برگزار شود.البته برای گنجایش محدود این سالن نیز فکرهایی را در سر داریم که در صورت نهایی شدن محل میزبانی، اعلام خواهیم کرد.
 
وی افزود:مسابقات جام جهانی از جهات مختلفی برای ما اهمیت ویژه ای دارد از همین رو از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد تا با قرار گرفتن در روی سکوی نخست ضمن جبران نایب قهرمانی سال گذشته دل علاقمندان به کشتی نیز شاد شود.
 
بابک در خصوص شایعه ای که هفته گذشته در خصوص استعفایش مطرح شده بود گفت:متأسفانه این شیطنت توسط یکی از خبرنگاران در یکی شبکه های اجتماعی صورت گرفته بود،وی موضوع و خبر استعفای 8 سال پیش من را که با فدراسیون کشتی وقت کار می کردم منتشر کرده بود، اما واقعیت امر این است که من با همه توان در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی هستم و نه خیال قهر کردن و یا استعفا را دارم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.